دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان در راستای تحقق و صیانت از حقوق عامه، همزمان با میلاد باسعادت حضرت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) به همراه یکی از معاونین خود در موسسه نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست در اهواز،  حضور یافت و از نزدیک در جریان فعالیت و مشکلات این موسسه قرار گرفت.

همزمان با میلاد باسعادت حضرت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و در راستای تحقق و صیانت از حقوق عامه، امیر خلفیان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان به همراه ناصری معاون خود، به منظور بررسی مشکلات و ارزیابی سطح کیفیت ارائه خدمات و پیگیری و رفع دغدغه های مطرح در این حوزه، از موسسه نگهداری کودکان بی‌سرپرست یا فاقد سرپرست موثر گلشن آل  طاها اهواز که در آن کودکان بی سرپرست یا بد سرپرست ۶ الی ۱۲ سال نگهداری میشوند بازدید کرد.

خلفیان در این بازدید صمیمی ضمن صحبت با تعدادی از کودکان و شنیدن  خواسته ها و تشویق و ترغیب آنان به کسب موفقیت های بیشتر اظهار داشت : از لحاظ اخلاقی، کرامت انسانی، شرعی و قانونی اقتضا می کند که به این کودکان کمک کرد و با جدیت پیگیر موانع و مشکلات این کودکان خواهم بود.

وی بر تقویت و توسعه آموزش های فرهنگی و تربیتی با هدف جامعه پذیری و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه تاکید کرد و گفت: مراکز نگهداری از کودکان بی سرپرست به منزله نهاد خانواده تلقی میشود و شایسته است تا برنامه های آن فراتر از بحث‌های نگهداری، مولفه های بازسازی اجتماعی و جامعه پذیری همراه با ارائه الگوهای رفتاری را در بر بگیرد و با اولویت اجرا شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان افزود: یاری نیازمندان و اهتمام به حل مشکلات آنان براساس آموزه های دینی، اخلاقی دارای پاداش معنوی و اجر آخروی است و نباید از آن دریغ کنیم.

خلفیان در این بازدید خطاب به مسئولین موسسه گفت: تلاش و فعالیت در این حوزه یک فضیلت و کار پر برکت و انسان دوستانه است که هدف از آن  تربیت یک انسان خداشناس ،مومن و تاثیر گذار در جامعه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.