جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اجماع جهانی بر علیه انقلاب اسلامی گفت: دریادلان ایران پهنه آبی جهان را برای دشمن نا آرام کرده‌اند.

امیر دریادار حمزه علی کاویانی در رژه مشترک یگان‌های مسلح گیلان به مناسبت هفته دفاع مقدس در رشت گفت: انقلاب اسلامی جهانی شده و پیام امامین انقلاب و شهدا در جهان طنین انداز و صادر شده است.

جانشین فرمانده نداجا گفت:  انقلاب اسلامی پایه استکباری نظم سلطه را به لرزه در آورده است.

امیر دریادار کاویانی با بیان اینکه پیام امام راحل جهان گیر است، اضافه کرد: جنگ، توطئه‌ها، تحریم‌ها و دشمنی‌ها علیه ایران اسلامی مانع از صدور انقلاب نشد.

وی با اشاره به جنگ تمام عیار بین تمدنی در جهان افزود: امروز جنگ بین تمدن اسلامی و تمدن لیبرال دموکراسی غرب است و پیروزی تمدن اسلامی نزدیک است.

جانشین فرمانده نداجا با اشاره به اجماع جهانی بر علیه انقلاب اسلامی در دفاع مقدس بیان کرد: دنیا و نظام سلطه در جنگ هشت سال دفاع مقدس علیه انقلاب اسلامی به پا خواستند اما ایران اسلامی پیروز و موفق شد.

امیر کاویانی با بیان اینکه عراق به خواستگاه انقلاب اسلامی و ایران است، گفت: پیاده روی بزرگ اربعین نمایش کوچکی از پیروزی بزرگ انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به دستاوردهای بزرگ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی افزود: دریادلان ایران اسلامی اقیانوس آرام و پهنه آبی جهان را برای دشمن نا آرام کرده است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره تضعیف قدرت نظامی آمریکا و استکبار جهانی بیان کرد: ایران اسلامی قدرت نظامی آمریکا را به زانو در آورده است.

امیر کاویانی با بیان اینکه ایران اسلامی تمام مؤلفه‌های قدرت را در اختیار دارد، گفت: اقتدار و عزت ایران اسلامی در بعد قدرت نمایی در منطقه و جهان می‌درخشد.

وی با اشاره به روحیه ایمانی و الهی نیروهای مسلح افزود: قدرت ایران اسلامی از قدرت ایمانی و الهی سر چشمه می‌گیرد.

منبع : مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.