استاندار قم گفت: توجه دادن نسل جوان به آثار، برکات و دستاورد‌های دفاع مقدس و ترویج ارزش‌های منبعث از فرهنگ غنی ایثار و شهادت بسیار ضروری است.

به نقل از روابط عمومی استانداری قم، در پیام سیدمحمد آقامیری استاندار قم  به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس آمده است: هشت سال مقاومت دلیرانه ملت بزرگ ایران، ثابت کرد که عامل پیروزی در جنگ، نه نیرو و تجهیزات و امکانات پیشرفته نظامی، بلکه ایمان به خدا، ولایت پذیری و بهره‌مندی از روحیه و تفکر جهادی و انقلابی است.

در ادامه بیان شده است: ایثار، جان فشانی و سر تعظیم و تسلیم فرود نیاوردن در مقابل دشمن، درس‌های بزرگی است که دفاع عزت مندانه ملت ایران به جهانیان آموخت و امروز حفظ و پاسداشت این میراث ارزشمند و توجه دادن نسل جوان و آیندگان، به آثار، برکات و دستاورد‌های سترگ آن دوران شکوهمند و ترویج آرمان‌ها و ارزش‌های منبعث از فرهنگ غنی ایثار و شهادت بسیار مهم و ضروری است.

همچنین عنوان شده است: اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن ایران اسلامی و ۶۰۹۰ شهید استان قم، فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد حماسه دفاع مقدس و تقارن آن با فرخنده ایام ربیع را به محضر فرماندهان، رزمندگان، پیشکسوتان جهاد و شهادت، جانبازان عزیز، آزادگان سرافراز و خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و تمامی حماسه آفرینان تبریک عرض می‌کنم.

در پایان آمده است: توفیقات روزافزون همگان را در مسیر ترویج و پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس در پرتو آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای از درگاه باری تعالی مسئلت دارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار