اتباع خارجی غیر مجاز در شهرستان مراغه جمع‌آوری شدند.

سرهنگ فارسی، فرمانده انتظامی مراغه گفت: در تداوم اجرای طرح هجرت برخورد با اتباع خارجی و غیرقانونی در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان مراغه قرار گرفت.

وی افزود: برابر اطلاعیه‌های قبلی پلیس مبنی بر شناسایی و گزارش حضور اتباع خارجی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ماموران پلیس توانستند با همکاری و مشارکت شهروندان تعدادی تبعه خارجی را در سطح شهرستان جمع‌آوری کنند.

وی تصریح کرد: در جهت ساماندهی اتباع خارجی افراد جمع‌آوری شده طی هماهنگی‌های به عمل آمده به کشور‌های خودشان بازگردانده خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و به کارگیری اتباع خارجی موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اصغر کبابی
۱۹:۲۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
حداقل یه عکس جدید نشون بدید باور کنیم مسئولین دارند رسیدگی می‌کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۳۱ شهريور ۱۴۰۳
کار فرما را جریمه سنگین.کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
مراغه که مجاز هم ممنوع بود.... تا اونجا چطور رفتند من خودم مراغه نرفتم اینها رو کیجابه جا میکنه کی بهشون سرویس میده که کل مملکت هستند
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۰۷:۰۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
شرف و دینتون کجا رفته؟من خودم آذریم ولی با این قانون اصلا موافق نیستم. تو گرماگرم جنگ داعش که یکی از اهدافش ایران و شیعیان بود برادران افغانمون خیلی جوانمردانه با این شیاطین جنگیدن و جانانه از حرمین شریفین دفاع کردن. اگه مهاجرت و پناهنده شدن بده پس چرا صدر اسلام پیامبر اکرم(ص) و مسلمانان هجرت کردن تو اون شرایط حساس؟ ما مسلمونیم کافر که نیستیم