امام جمعه تبریز با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی گفت: این رژیم به آخر خط رسیده و اضمحلال رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تبریز اظهار کرد:رژیم صهیونیستی به آخر خط رسیده و بزودی شاهد فروپاشی این رژیم خواهیم بود و مسلمانان با اقتدا به رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیت المقدس نماز اقامه خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل به ۱۷ ربیع الاول ولادت رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق(ع) اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در جلسه‌ای که با اهل سنت داشتند فرمودند که وحدت ما در حقیقت هویت امت اسلامی را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: ما یک امت هستیم گرچه مرزها، سرزمین‌ها و کشور‌های مختلف داریم اما آنها مربوط به کاغذ است در حالی که امت اسلامی یک هویت است و در سایه‌ وحدت اسلامی به دست می‌آید.

وی به آغاز هفته دفاع مقدس نیز اشاره کرد و افزود: جوانان جانشان را فدای اسلام کردند و از اسلام و ارزش‌های آن، نظام جمهوری اسلامی، حجاب و عفاف، قرآن، نماز، روزه و حج دفاع کردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه یکی از روز‌های هفته دفاع مقدس سرباز نامگذاری شده است گفت: همه نیرو‌های مسلح سربازان امام‌زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند که در پادگان‌ها با آموزش‌های سخت نظامی و نگهبانی در شرایط سخت از کیان و تمامیت ارضی دفاع می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری با تبریک روز سرباز به جوانانی که دوران مقدس سربازی خود را در پادگان‌ها سپری می‌کنند گفت: رسیدگی به مشکلات سربازان وظیفه از اولویت‌های فرماندهان نیرو‌های مسلح باشد.

برچسب ها: امام جمعه ، نمازجمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
???
آخرین اخبار