سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: امکانات آموزشی لازم برای دانش‌آموزان نیازمند و زیر پوشش نهاد‌های حمایتی باید به گونه‌ای فراهم شود تا هیچ‌کس به دلیل کمبود امکانات از تحصیل باز نماند.

تراب محمدی در رزمایش توزیع لوازم التحریر برای مددجویان کمیته امداد گفت: اولویت‌های اصلی دولت در سه سال گذشته در حوزه مسائل اجتماعی، حرکت در مسیر کاهش ضریب جینی، محرومیت‌زدایی، رسیدگی به طبقات کم‌برخوردار، رشد عدالت اجتماعی و توزیع متوازن امکانات و منابع بوده است.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: در دوران شیوع ویروس کرونا، خیرین نیک‌سیرت با شرکت در رزمایش‌های کمک مومنانه و تهیه بسته معیشتی به کمک اقشار کم‌برخوردار و مستضعف جامعه و مواسات به ایشان پرداختند.

تراب محمدی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: در بیان مقام معظم رهبری مواسات یعنی همراهی کردن و کمک کردن به برادر مومن در همه امور و تامین ملزومات تحصیلی دانش آموزان برای خانوار‌های تحت حمایت در این ایام شروع سال تحصیلی جدید مهم و نیاز ضروری است که کمیته امداد و خیرین در این زمینه کاری ارزشمند و شایسته انجام داده اند.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی اظهار کرد: حمایت کمیته امداد از فرزندان مددجویان برای تحصیل در مدرسه و دانشگاه باید منجر به توانمندسازی و تحصیل بی‌دغدغه این عزیزان شود.

تراب محمدی به تامین امکانات آموزشی تاکید کرد و افزود: امکانات آموزشی لازم برای دانش‌آموزان تحت پوشش باید به گونه‌ای فراهم شود تا هیچ‌کس به دلیل کمبود امکانات از تحصیل باز نماند.

وی خاطرنشان کرد: در جمع کودکان و نوجوانان عزیز تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، نخبگان و انسان‌های فرهیخته‌ای با حمایت خیرین تحصیل، تربیت و به جامعه معرفی شده‌اند.

در آستانه بازگشایی مدارس ۱۱ هزار بسته تحصیلی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال بین دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان آذربایجان شرقی با مشارکت شرکت ملی صنایع مس ایران توزیع شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار