مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان از برپایی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس با ۴۰ درصد تخفیف در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان خبر داد.

برخورداری اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، نمایشگاه کتاب با بیش از ۷۰۰ عنوان کتاب در محل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس از ۳۱ شهریور تا هفتم مهر با ۴۰ درصد تخفیف برپا می‌شود.

وی به تشریح دیگر برنامه‌ها به مناسبت هفته دفاع مقدس پرداخت و افزود: اجرای طرح «رفیق شهید من» برای ترویج کتاب و کتابخوانی و انس کودکان با شهدا، توزیع ۳ هزار جلد کتاب در مناطق محروم، همچنین برگزاری مسابقات کتابخوانی دلنوشته و به نوعی مشارکت گرفتن از کودک و نوجوان در امر ضبط و ثبت خاطرات شهدا از جمله این برنامه‌ها است‌

مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان با اشاره به رونمایی از عنوان کتاب مکتوب در این هفته، گفت: همچنین ۱۰ عنوان کتاب صوتی که شامل ۲ عنوان نمایشنامه و ۸ عنوان از خاطرات شهدا و همسران شهدا است، رونمایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در کنار نمایشگاه کتاب مقدس نشست‌های تخصصی ادبیات پایداری برگزار خواهیم کرد، متذکر شد: به مناسبت هفته دفاع مقدس نیز ویژه برنامه‌ای باموضوع ادبیات پایداری، باحضور نویسندگان مطرح و نوقلمان در رادیو پخش خواهد شد. 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.