سخنگو و معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی ایران اظهار کرد: بیشترین بازرسی‌های دوره‌ای توسط آژانس از ایران صورت می‌گیرد.

عصر امروز (چهارشنبه، ۲۸ شهریورماه) دیدار و نشستی میان بهروز کمالوندی معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی با مدیرکل وزارت خارجه ایتالیا در حاشیه شصت و هشتمین نشست سالانه کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین برگزار شد. 

کمالوندی گفت: سیاه‌نمایی‌های رسانه‌ای که از یک مبدا خاص انجام می‌شود؛ نباید حقیقت را وارونه جلوه دهد.

معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی ایران تصریح کرد: از یک کشور دوست مانند ایتالیا انتظار می‌رود که در جمع کشور‌های اروپایی، مواضع ایران را مورد اشاره قرار دهد.
 
وی با اشاره به سخنرانی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در شصت و هشتمین نشست سالانه کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین افزود: بیشترین بازرسی‌های دوره‌ای توسط آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از ایران صورت می‌گیرد که با توجه به شفافیتی که برنامه هسته‌ای ایران دارد، سیاه‌نمایی‌ها و اخبار منتشر شده در این زمینه هیچ‌گونه سودی ندارد.

مدیر کل وزارت خارجه ایتالیا نیز در این جلسه گفت: روابط ایران و‌ ایتالیا تاریخی است و سیاست ایتالیا همواره مبتنی بر صلح و‌ امنیت و کاهش تنش‌ها بوده است؛ بنابراین ما با درک موضع ایران تلاش خواهیم کرد که مواضع ایران را در جمع کشور‌های اروپایی مطرح کنیم. 

توسعه همکاری هسته‌ای ایران و روسیه

همچنین عصر امروز جلسه‌ای میان هیات ایرانی به سرپرستی بهروز کمالوندی معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی ایران با رئیس و مسئولان موسسه تحقیقاتی دوبنای روسیه صورت برگزار شد.

در این دیدار در زمینه همکاری‌های علمی و فناوری در حوزه‌های مختلف صلح‌آمیز هسته‌ای در قالب‌های مختلف چند جانبه، دو جانبه و پروژه‌ای گفت‌وگو‌هایی صورت گرفت و مقرر شد با انجام دیدار‌های متقابل، حوزه‌های مورد علاقه برای همکاری مشخص و تعیین شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۹ ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
وزیر امور خارجه: برای گفتگو آماده‌ایم/ ولی اما خیانتکاران و جنایتکاران به دنبال متهم کردن ایران در شورای حکام و... هستند
و این در حالی است که از سال 1392 تاکنون گفتگو زیر فشار بوده است
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۶:۵۰ ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
بخاطر انکه هیح کشوری مانند شما شعار نابودی اسراییل را سر نمی دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
خوب اینا از نظر تعداد و ابعاد بزار تو نمووار دایره ای مقایسه ای بزن تو سرش اون که نوفهمهن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۲۸ شهريور ۱۴۰۳
از برگشتن مالیات روی حقوق بازنشستگان و کارگر ها بگید که در دولت رییسی حذف شده بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۸ شهريور ۱۴۰۳
اگربیشترین بازرسی‌های دوره‌ای آژانس از ایران انجام می‌شود سوال اینجاست که چرا پس آژانس خیانتکار به همراه آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار، فرانسه جنایتکار و آلمان جنایتکار بارها در شورای حکام، ایران متهم کردند و هم ضد علیه ایران قطعنامه صدور کردند. پس 100 درصد فقط به خاطر ناتوانیف کوتاهی و سکوت دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۲۸ شهريور ۱۴۰۳
خب این براتون افتخاره چرااجازه این همه بازرسی رو بهشون میدین همه جا که نباید ضعف نشون داد هرچیزی حدی داره نمیدونیم مسئولان کشورما چرا اینجورین
Romania
ناشناس
۲۱:۴۵ ۲۸ شهريور ۱۴۰۳
از بی عرضه گی شماست از mpt خارج بشین بالاتر از سیاهی هم رنگی داریم هر بلایی میخوان سر مون میارنمرغ و خروسامون هم تحریم کردن
United States of America
منصور
۲۱:۱۹ ۲۸ شهريور ۱۴۰۳
از بس دروغ میگید دیگه بهتون اعتمااد ندارن
آخرین اخبار