معاون امور مجلس و استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: حفظ و نگهداری موقوفه‌ها و اجرای نیات واقفان مهم‌ترین وظیفه سازمان اوقاف و امور خیریه است که در راستای اجرای صحیح آن تلاش می‌شود.

حجت الاسلام سید ناصرالدین نوری زاده در آیین تکریم و معارفه مدیران کل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام اظهار کرد: شهدا نگین درخشان و نمادی از دوران پرافتخار دوران هشت سال دفاع مقدس هستند، استان مرزی ایلام سه هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

وی افزود: حدود سه هزار پُست در دستگاه‌های اجرایی در کشور وجود دارد اگر این میزان را بر تعداد شهدا تقسیم کنیم برای هر برای تصدی هر پست ۲۷۲ شهید جان خود را فدای نظام و انقلاب و ارزش‌های آن کرده است.

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه بیان کرد: وظیفه همه ما در این راستا جهادی کار کردن و ماندن در خط امام (ره)، رهبری و شهدا است تا بتوانیم حق این مسئولیت‌ها را به خوبی ادا کنیم.

حجت الاسلام نوری زاده تاکید کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران به عنوان خورشید درخشانی در حال نور افشانی در منطقه و جهان است، همه کشور‌های منطقه و جهان، به وفاق و وحدت ملت و مسئولان ایران اسلامی و ولایتمداری مردم ما نگاه می‌کنند و در این خصوص همه باید برای ایجاد انسجام و وحدت در جامعه تلاش کنیم و با دقت از فرصت نهایت بهره را ببریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: سازمان اوقاف افتخار دارد که امانتدار واقفان خیر اندیشی است که بدون منت در این راه برای خدمت به مردم گام بر می‌دارند، ما باید با استفاده از سرمایه عظیمی که در اختیار داریم (موقوفات) ظرفیت‌های بالفعل را که در اختیار ما هستند به صورت متکثر در اختیار افراد مختلف که جامعه هدف ما هستند قرار دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین نوری زاده با بیان اینکه سازمان اوقاف نسبت به موقوفات سه وظیفه حفظ عین، ایجاد درآمد از موقوفه و اجرای نیات واقفان را دارد، بیان کرد: وقف اثرگذار و مرجع بوده و می‌توان از این ظرفیت در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی، رفع فقر و توسعه جامعه استفاده بهینه کرد.

برچسب ها: اوقاف ، خدمت به مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.