محفل بزرگ قرآنی «علی حب النبی (ص) حامی فلسطینم» این‌بار در تهران و همراه با ارتباط زنده با مردم مظلوم غزه در امامزاده صالح (ع) برگزار شد.

برنامه «محفل» تولید گروه تلویزیون مرکز هنری رسانه‌ای نهضت در دو فصل در ایام ماه رمضان از شبکه سه سیما پخش می‌‎شد. برنامه‌ای که از ساختار‌های خشک و رسمی عبور کرد و به معنای واقعی، یک محفل بود؛ گرم و صمیمی و فاخر. برنامه‌ای که بهجت و نشاط معنوی و مذهبی را در قالبی نوین و مماس با ذائقه مخاطب هم‌راستا و هم‌داستان ساخته بود.

استقبال زیاد مخاطبان از این برنامه قرآنی، موجب شد دست‌اندرکاران آن به این فکر بیفتند که اجرای برنامه را به استودیوی محفل محدود نکرده و آن را به جمع مخاطبان خود ببرند که در نتیجه آن شهر‌های مختلف ایران و کشور‌های مختلف میزبان «محفل» قرآنی ایران بودند.

بر همین اساس و به مناسبت هفته وحدت و میلاد باسعادت خاتم الانبیاء حضرت محمدمصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) و امام جعفر صادق (علیه السلام)، این جشن امروز ساعت ۱۶:۳۰ با شعار «علی حب النبی (ص) حامی فلسطینم» در حرم مطهر امامزاده صالح (علیه السلام) تجریش برگزار شد.

گفتنی است؛ در این جشن، برنامه‌های متنوعی از جمله تلاوت آیاتی از قرآن کریم، شعرخوانی، سرود و همخوانی قرآن کریم، ابتهال، منبر قرآنی و… تدارک دیده شده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار