با بهره برداری از ۷ مجموعه ورزشی در طرح شهید سلیمانی در مدارس استان سرانه ورزشی در حوزه آموزش و پرورش افزایش یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی از ۳ سال پیش آغاز شده است گفت: هدف این طرح ارتقا و توسعه فضا‌های ورزشی در مدارس کشور بوده است.

محمدرضا ابراهیمی افزود: با شروع این طرح تا کنون بیش از ۱۵۰ مجموعه ورزشی به مدارس استان اصفهان اضافه شده است.

ابراهیمی گفت: امسال هم با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان که بخشی از آن از سوی دولت و بخشی هم با مشارکت مردم و خرین تامین شده بود ۷ طرح ورزشی در مدارس سراسر استان به مناسبت میلاد حضرت محمد (ص) و بازگشایی مدارس در برخی از نقاط شهر اصفهان و استان به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه این ۷ طرح که شامل زمین چمن مصنوعی، زمین والیبال و سالن چند منظوره با استاندارد‌های مناسب بوده است گفت: پیش از افتتاح این طرح ها، سرانه ورزشی مدارس استان اصفهان در کشور رتبه دوازدهم را داشت که حالا با بهره‌برداری از این مجموعه‌های ورزشی رتبه استان اصفهان در این حوزه به جایگاه دوم ارتقا پیدا کرده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در پایان افزود: ساحت ورزش و تربیت بدنی یکی از حوزه‌های مهم در آموزش و پرورش است و هرچه به این ساحت توجه شود مطمنا دانش آموزان خلاق و پویاتری می‌توانیم در حوزه علم و دانش به کشور تزریق و تحویل دهیم و امیدواریم در این حوزه توجه بیشتری صورت گیرد و شاهد ارتقای فضا‌های آموزشی و ورزشی بیشتری در مدارس کشور و استان باشیم.

طرح شهید سلیمانی و افزایش سرانه ورزشی مدارس استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار