قدیمترین باشگاه فوتبال اصفهان در طرح بزرگ استعدادیابی بیش از ۹۰۰ نونهالان و نوجوانان مستعد را در این رشته از سراسر استان شناسایی کرده است.

مدیرعامل باشگاه تام اصفهان با بیان اینکه امسال بیش از ۵۰ مجموعه استعدادیابی در سراسر استان مشغول کشف استعداد‌های فوتبالی بودند گفت: بالغ بر ۳ هزار نفر در طرح بزرگ استعدادیابی باشگاه شرکت کردند که بیش از ۹۰۰ نفر مستعد شناسایی شده اند.

محمد ساعدی در ادامه افزود: استعدادیابی فوتبال در مراحل مختلف در سراسر استان انجام شد و پس از آن برگزیدگان با حضور در ورزشگاه تختی اصفهان و زیر نظر مربیان و پیشکسوتان بزرگ فوتبال اصفهان در حوزه‌های مختلف فنی، جسمی، تاکتیکی، تکنیکی و روانی مورد ارزیابی قرار گرفتند و برترین‌ها به تیم‌های مختلف باشگاه برای حضور در تیم‌های رده‌های پایه و رقابت‌های کشوری و لیگ‌های برتر دعوت شدند.


باشگاه تام اصفهان با قدمتی نزدیک به ۵۰ ساله یکی از قدیمترین باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود که بازیکنان زیادی از جمله احمدرضا عابدزاده، عباس سیمکانی، عباس سروری، حسین چرخابی، رضا تاج و امیر فولادگر را به فوتبال ملی کشور معرفی کرده است.


این باشگاه هم اکنون در دو بخش بانوان و آقایان در لیگ‌های های پایه از جمله نونهالان، نوجوانان و جوانان تیمداری می‌کند و در سال‌های اخیر توانسته عناوین قهرمانی متعددی کسب کند.

اجرای طرح بزرگ استعدادیابی فوتبال در اصفهان 
برچسب ها: طرح ، استعدادیابی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار