معاون قضایی دادگستری کرمان گفت: طرح پیشگیری از سرقت پسته، اثرات بسیار خوبی در کاهش سرقت داشته و باعث رضایتمندی شهروندان و کشاورزان شده است‌.

جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان زرند با هدف اجرای طرح پیشگیری از سرقت پسته با حضور معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرما،  مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری و جانشین پلیس پیشگیری استان و پلیس آگاهی استان در شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان زرند، رئیس حوزه قضایی زرند دادستان ، فرماندار و سایر اعضا برگزار شد. 

سید مهدی قویدل با قدردانی از دست اندرکاران اجرای طرح پیشگیری از سرقت پسته گفت: این طرح، اثرات بسیار خوبی در کاهش سرقت داشته و باعث رضایتمندی شهروندان و کشاورزان شده است‌.

وی به مصوبات این جلسه اشاره کرد و افزود: در شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان زرند امروز مصوباتی داشتیم که مهم‌ترین آن ها بحث پایش تصویری در شهرستان در سطح شهر و روستا‌ها، باغات کشاورزی و اصناف، برخورد با کارگاه‌های غیرمجاز و مراکز خرید فروش غیرمجاز پسته، جمع آوری اتباع غیرمجاز و همچنین جلب و شناسایی و دستگیری محکومین متواری است. 

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان اظهار امیدواری کرد که بتوانیم با یک انسجام، همگرایی و هم افزایی و با مشارکت خود مردم، اصناف و  کشاورزان، اقدامات خوب و اثرگذاری در بحث کاهش سرقت در شهرستان را شاهد باشیم. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار