شهردار هرسین از احیای طرح‌های غیرفعال این شهرداری خبر داد و گفت: توسعه بازار تره‌بار این شهر که سال‌ها بلاتکلیف بود در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

علی قبادی شهردار هرسین روز چهارشنبه در نشستی با حضور اعضای شورای شهر و مالکان اراضی میدان میوه و تره بار طرح توجیهی جدید شهرداری برای توسعه این مکان را تشریح کرد.

به گفته وی در طرح توجیهی شهرداری که بر مبنای ساماندهی آن شکل گرفته است، علاوه بر همسطح سازی زمین میدان بار اقدامات و هماهنگی‌های لازم برای اجرای انشعابات آب، برق و گاز و سایر نیازمندی‌های مورد نیاز آن بعمل آمده است.

قبادی یادآور شد: این طرح بیش از چند دهه است که بصورت بلاتکلیف و به نوعی فراموش شده، باعث نارضایتی مالکان این زمین‌ها شده بود که خوشبختانه با اجرای طرح ساماندهی شهرداری علاوه بر کسب رضایت آنان در این راستا اشتغالزایی نیز خواهد شد.

شهردار هرسین همچنین ضمن تقدیر از همراهی مالکان زمین‌های میوه و تره بار اجرای این طرح را موجب ساماندهی سد معبر بعنوان یک مشکل لاینحل در این شهر، تعدیل قیمت‌ها، افزایش کیفت محصولات ارائه شده و حذف واسطه‌ها دانست و افزود: همسطح سازی‌های لازم بعنوان فاز اول طرح ساماندهی به پایان رسیده و مراحل بعدی اجرای طرح در مسیر روال قانونی قرار دارد و سعی داریم طی ۲ماه پروژه را به اتمام برسانیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.