مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم از ثبت‌نام ۲۳ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز در سامانه سپند تا پایان مهلت ثبت نام خبر داد.

قاسم طالبی در جلسه شورای مدیران شهرداری قم گفت: ثبت‌نام ۲۳ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز در سامانه سپند برای سرویس مدارس انجام شد.

مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه سامانه برای اولیا تا بیست و چهارم شهریور باز بود، افزود: قرار بود در آئین‌نامه وضعیت ثبت نام تا پایان تیرماه مشخص شود تا شهرداری امکان برنامه‌ریزی صحیح داشته باشد.

طالبی اضافه کرد: در فرایند اجرایی کار ابتدا مدارسی که در سال‌های گذشته از خدمات شرکت‌های حمل و نقلی تحت نظر شهرداری استفاده کرده‌اند، در اولویت قرار گرفتند.

مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به مشارکت ۱۱ شرکت حمل‌ونقلی در فرایند سرویس دانش آموزی در شهر قم عنوان کرد: تاکنون بیش از ۱۵ هزار دانش‌آموز به شرکت‌ها تخصیص پیدا کرده‌اند.

طالبی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۵۳ مدرسه تحت پوشش قرار داده شد، تصریح کرد: امسال این عدد به ۴۳۰ مدرسه رسیده است که تلاش کردیم تمام مدارسی که بیش از ۲۵ دانش‌آموز متقاضی سرویس داشتند را تحت پوشش قرار دهیم.

مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: پیش‌بینی ما این است که تا ۲۰ هزار دانش‌آموز زیر نظر سازمان تاکسیرانی قم برای شرکت‌های حمل‌ونقلی چینش شوند و برای مدارسی که کمتر از ۲۵ دانش‌آموز متقاضی دارند، تدبیر دیگری به کار گرفته خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار