سر بازرسان کل امور تولیدی و سیاسی- قضایی بازرسی کل استان فارس در پی دستور بازرس کل استان، در راس یک هیئت بازرسی به صورت سرزده به همراه تعزیرات حکومتی از پایانه مسافربری کاراندیش شیراز بازدید کردند.

این بازدید سرزده در پی دریافت گزارش‌هایی از سوی مردم مبنی بر افزایش بلیط اتوبوس و عدم خدمت رسانی مناسب به شهروندان صورت گرفت و مشکلات پایانه و سیستم حمل و نقل عمومی بین شهری بررسی شد.

در این بازدید که اکیپ‌های تعزیرات حکومتی فارس نیز حضور داشتند، موضوع نارضایتی مردم از نبود و کمبود و گرانی بلیت بررسی شد.

همچنین در گفت‌وگوی چهره به چهره با مسافران مشکلات آنان را شنیدند و در مواردی توصیه‌هایی را ارائه کردند.

در این رابطه بازرسان و اکیپ تعزیرات حکومتی به گرانفروشی، نحوه نگهداری و بسته بندی موادغذایی و… اغذیه فروشی‌ها و رستوران‌ها نیز ورود کردند و برای تعدادی از این اصناف متخلف پرونده تعزیراتی تشکیل شد.

همچنین با توجه به عدم استاندارد‌های بهداشتی برای برخی از موادغذایی به دستور بازرسان، کارشناس بهداشت در محل حاضر و نسبت به بررسی موضوع اقدام و یک واحد اغذیه فروشی به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی پلمب شد.

در این بازدید که بیش از دو ساعت به طول انجامید با حضور در بخش‌های مختلف ترمینال کاراندیش کیفیت و سرعت خدمت‌رسانی به مراجعین مورد بررسی و نظارت قرار گرفت و دستورات لازم به منظور بهبود خدمت‌رسانی صادر شد.

علاوه بر این برای برخی از اتباع دارای کارت هویت، بلیط صادر نمی‌شد که طی تماس تلفنی بازرسان اداره کل بازرسی استان فارس و‌هماهنگی با مدیر مربوطه این مشکل نیز مرتفع شد.

نارضایتی از افزایش قیمت‌ها و نتیجتاً بهم ریختگی و آسیب به کیفیت خدمات دهی عمومی و…، از جمله موضوعات پیگیری شده در این بازدید بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار