مدیر منطقه سه شهرداری همدان گفت: طرح جمع‌آوری مراکز غیرمجاز فروش سنگ مزار (قبر) در ورودی محور ملایر به همدان اجرا شد.

محمدرضا فیض منش گفت: در همین راستا ۱۹ باب فروشگاه عرضه انواع سنگ در ورودی این مسیر به همدان پلمب شد.

او گفت: توجه به زیباسازی ورودی‌های شهر امری اجتناب‌ناپذیر بوده و وجود سنگ مزار فروشان در ورودی شهر مصداق واقعی این آشفتگی است و مسافران و گردشگران به محض ورود به شهر با یک اغتشاش بصری و نابسامانی مواجه بودند.

مدیر منطقه سه شهرداری همدان جمع‌آوری سنگ مزار فروشان را از مطالبات اصلی شهروندان همدان دانست وگفت: شهرداری منطقه سه ساماندهی، تعریض و بازگشایی معبر بلوار شهید سلگی را در اولویت قرار داد و بر اساس بند ۲۰ ماده ۵۵قانون شهرداری‌ها پس از برگزاری نشست‌های متعدد با کسبه سنگ مزار فروش، صدور اخطاریه‌های مکرر، اخذ رای از کمیسیون مربوطه با هماهنگی دادستان همدان و همکاری نیروی انتظامی و مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری اقدام به پلمب و جمع‌آوری املاک غیر مجاز کرد. 

فیضی منش با تاکید بر جانمایی برای این قشر شاغل گفت: مکان مناسبی واقع در مجتمع بهشتی برای ادامه فعالیت سنگ مزارفروشان پیش بینی شده است.

اوبا اشاره به ساماندهی برخی معابر در راستای ایجاد نظم و انضباط شهری گفت: ساماندهی و بازگشایی مغازه‌های ابتدای بلوار شهید همدانی و انتقال آنها به مجتمع الماس واقع در این بلوار یکی از تجربیات موفق در این حوزه بود که موجب ایجاد جلوه بصری و رفع مشکلات ترافیکی شد.

برچسب ها: شهرداری ، سنگ قبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار