فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) کرج از برگزاری هشت نمایشگاه یادیاران به مناسبت هفته دفاع مقدس در این منطقه خبرداد.

سرهنگ علی شعبانی گفت : در این نمایشگاه ها ادوات نظامی و دستاوردهای علمی و تخصصی به نمایش گذاشته می شود.

وی به برگزاری نمایشگاه در آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) کرج اشاره کرد و گفت: گوشه ای از دستاوردهای انقلاب اسلامی به مدت ۱۵ روز در این نمایشگاه در دید عموم قرار می گیرد.

شعبانی از برگزاری ۲۰ نمایشگاه سیار در مدارس ناحیه چهارکرج خبر داد و تصریح کرد: ایران در هشت سال دفاع مقدس امکانات نظامی مناسب نداشت اما امروز صنایع دفاعی در کشور پیشتاز است.

فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) کرج گفت: نمایشگاهی در فازچهار مهرشهر کرج برای بازدید روزانه ۱۵۰ دانش آموز برگزار می شود تا فضای دفاع مقدس را برای آنها بازنمایی شود.

وی به اکران فیلم های دفاع مقدس اعم از "قلب رقه "در ۱۵۰ نقطه اشاره کرد و ادامه داد: جشنواره سرود با اجرای ۸۰ برنامه پاتوقی در مدارس کرج توسط ۴۵ گروه سرود برگزار می شود.

 

شعبانی تاکید کرد: اجرای ۴۰ نمایش خیابانی با محوریت سبک زندگی شهدا، اولین جشنواره تئاتر دانش آموزی در مدارس مهرشهر و کمالشهر و اردوی راهیان پیشرفت از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) با اشاره به بازدید دانش آموزان از باغ موزه دفاع مقدس، گفت: ۱۵۰ دختر بسیجی به کوه نورالشهدا کرج در قالب برنامه کوهنوردی اعزام می شوند.

وی به برنامه اعزام نمادین به جبهه و تداعی آن برای مردم اشاره کرد و افزود: اعزام راهیان نور فاطمی در قالب اردوی یک روزه در مزار شهدای امامزاده طاهر (ع) از دیگر برنامه های ما است.

شعبانی با اشاره به اجرای نمایش روزانه برای ۱۵۰ دانش آموز، اظهارکرد: اعزام راهیان نور فاطمی ۱۰ روز ادامه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) کرج بیان کرد: از خانواده شهدا تجلیل و تکریم خواهد شد، در این برنامه فراجا، هلال احمر و شهرداری با سپاه مشارکت می کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار