مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان همدان از کاهش ۱۵ درصدی تصادفات جاده‌ای با اصلاح و رفع ۳۳ نقطه حادثه خیز در جاده‌های استان خبر داد.

مهرداد آهکی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۳ نقطه حادثه خیز که ۱۳ نقطه آن مصوب و ۲۰ نقطه آن نیز جز نقاط مستعد تصادف بود در سطح جاده‌های استان رفع و اصلاح شده که نتیجه آن کاهش ۱۵ درصدی تصادفات جاده‌ای نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

او گفت: ۵۲ نقطه حادثه خیز مصوب در سطح راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان همدان شناسایی شده بود که سال گذشته ۳۱ نقطه آن بطور کامل رفع شد و ۲۱ نقطه آن نیز در دستور کار امسال این اداره کل قرار دارد و تاکنون ۱۳ نقطه رفع و ۸ نقطه باقی مانده هم در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز تا پایان سال رفع خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: کاهش سوانح جاده‌ای جزء اهداف و اولویت اصلی راهداران محسوب می‌شود. امیدواریم با برنامه‌های پیش بینی شده، اقدامات موثر در رفع نقاط حادثه خیز و با همکاری با پلیس راه استان، هر ساله شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای در سطح راه‌های استان همدان باشیم چرا که یک تصادف هم از نظر ما زیاد است.

آهکی گفت: از ابتدای امسال تاکنون افزون بر ۱۴۴ میلیون تردد در جاده‌های استان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۷/۵ درصد افزایش داشته است و این در حالی است که با افزایش تردد‌ها شاهد کاهش ۱۵ درصدی تصادفات در استان هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار