مدیرکل ورزش و جوانان قزوین گفت: رشته تیراندازی با کمان استان ۹۸ بیمه شده ورزشی دارد که این تعداد به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و باید جمعیت این رشته در استان افزایش پیدا کند.

عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان قزوین در مجمع عمومی هیات تیراندازی با کمان استان قزوین که با حضور رییس فدراسیون این رشته برگزار شد، گفت: رشته تیراندازی با کمان استان ۹۸ بیمه شده ورزشی دارد که این تعداد به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و باید جمعیت این رشته در استان افزایش پیدا کند.

علایی مقدم اضافه کرد: انتظار ما از رشته تیر و کمان خیلی بیشتر از اینهاست، وجود استعداد‌های درخشان تیراندازان قزوینی در میادین داخلی و خارجی انتظارات ما را در این رشته دوچندان کرده است.

وی با بیان اینکه ما بایستی از دانش آموزان و دانشجویان در فراگیری این رشته استفاده کنیم، تاکید کرد: به عنوان مثال شهرستان تاکستان در این رشته دارای استعداد‌های خوبی است، این در حالی است که ما از تیراندازان خود می‌خواهیم تا به غیر از هیات ورزشی، خود مطالبه گر خواسته‌های خود در خصوص رفع نواقص و کاستی‌های این رشته باشند.

علایی مقدم ادامه داد: ما معتقدیم هیات‌های ورزشی بایستی به دنبال شناسنامه ورزشی خود باشد وگرنه هر تلاشی در راه انجام وظایفشان وقت تلف کردن است، زمانی رشته تیراندازی با کمان شناخته شده نبود، اما امروز با وجود تیراندازان ما در میادین بین المللی و کسب عنوان‌های شاخص، ظرفیت‌های جدیدی را پیش روی ما باز کرده و هر روز شاهد رشد و توسعه این رشته در کشور هستیم.

به گفته وی، اگر می‌خواهیم تیراندازی با کمان استان قزوین جایگاه خاص و ویژه‌ای در کشور داشته باشد باید از همه ظرفیت‌های ممکن به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین عنوان کرد: پیشنهاد می‌شود تا اعتبارات مصوب این رشته در استان حداقل به سه میلیارد ریال افزایش پیدا کند تا هیات تیراندازی با کمان استان نیز بتوان برنامه‌های از پیش تعیین شده خود را به مورد اجرا بگذارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار