مدافع پیشین فوتبال ایران به پیشنهاد رضا عطاران وارد عرصه بازیگری می‌شود.

بهروز رهبری فرد مدافع پرسپولیسی و پیشین فوتبال ایران گفت: چندین پیشنهاد بازی در فیلم های سینمایی را داشته ام، اما به تازگی جلسه‌ای را با رضا عطاران برگزار کردیم و قرار شد در فیلم آقای عطاران به همراه خودش در نقش اول بازی کنم.

وی افزود: این پیشنهاد را قبول کردم و در این فیلم حضور خواهم داشت.

بهروز رهبری فرد در مورد تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اختلاف آقای پروین و هاشمی نسب و ادعا‌های حامد کاویانپو گفت: به نظر من پرداختن به موضوع هاشمی نسب دیگر درست نیست، من چند روز قبل پیش آقای پروین بودم و از او عذرخواهی کردم. علی پروین خیلی چیز‌ها به من آموخت، الان شرایط جوری شده است که جوان و پیر خیلی راحت از دنیا می‌روند.

وی افزود: طبق معمول برای آقای پروین شیرینی بردم چرا که علی پروین به عنوان معلم احترامش واجب است با وجود اینکه من در جلسات خصوصی با مهدی هاشمی نسب در مورد جدایی از پرسپولیس بودم، اما پرسپولیس مهدی را نخواست و ناصر ابراهیمی استاد من است، اما بحث مالی با مهدی برای ماندن در پرسپولیس صورت نگرفت. اگر مغز الانم را داشتم و مشکلاتی را که دارم می‌دیدم من هم به استقلال می‌رفتم.

رهبری فرد در مورد دیدار پرسپولیس و الاهلی گفت: من واقعا ناراحت شدم پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و خودش باعث باخت شد باید از موقعیت‌ها استفاده می‌کرد حیف شد که باخت، اما واقعا در مورد وضعیت زمین‌های فوتبال باید تاسف خورد که خارجی‌ها از آن عکس می‌گیرند ما باید در خاورمیانه نمونه باشیم باور کنید زمین‌های خاکی ما از زمین‌های این روز‌های ایران بهتر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۲۸ شهريور ۱۴۰۳
خوبه هیچی نشدی داخل فوتبال بازیگر میشی نشدی مجری باز هم نشدی خواننده هم نشدی تبلیغات میکنی
آخرین اخبار