استاندار کردستان گفت : تاخیر در اتمام واحد آموزشی نایسر به هیچ عنوان قابل قبول نیست و باید این پروژه تعیین تکلیف و حداقل تا دهم مهرماه امسال به اتمام برسد.

اسماعیل زارعی کوشا در پنجمین نشست شورای آموزش و پرورش استان گفت: تاخیر در اتمام مدرسه مهر ماندگار نایسر در آستانه سال تحصیلی جدید به هیچ عنوان قابل قبول نیست و  باعث نارضایتی خانواده‌ها و سرگردانی حدود ۳۰۰دانش‌آموز خواهد شد باید این پروژه تعیین تکلیف و حداقل تا دهم مهر ماه سال جاری به اتمام برسد.
 
وی افزود : تا زمان تعیین تکلیف این پروژه، برنامه‌ریزی‌ شود که این دانش‌آموزان در مدرسه‌ای نزدیک مستقر شوند و یا از طریق شبکه شاد کلاس‌هایشان برقرار شود.
 
استاندار کردستان بیان کرد :اهمیت آموزش نماز و حجاب در مدارس، باید آموزش همراه با استفاده از خلاقیت و ابتکار و مشارکت دانش آموزان و اولیاء باشد .

زارعی کوشا گفت: اهمیت این موضوع به همکاری و همگرایی دانش‌آموزان و اولیاء نیاز دارد چرا که بسیاری اولیاء امیدشان به مدارس است که فرزندانشان را به سمت معنویات و ارزش‌ها سوق دهند لذا باید ما برای پاسخ به این توقعات برنامه ریزی و اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه ضمن تقدیر از معاونت تربیت‌بدنی و سلامت بابت کسب جایگاه برتر این معاونت گفت :  گاهی یک تغییر تحول بزرگ و کارآمدی در یک مجموعه ایجاد می‌کند و ما این کارآمدی را در نوسازی مدارس استان شاهد هستیم که قابل تقدیر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.