معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه نظام مسائل با استفاده از نخبگان و کارشناسان احصا شده، گفت: شورای مشورتی استان برای کمک به حوزه آسیب‌های اجتماعی باید تشکیل شود.

 رضا شریفی در نشست مجمع خیران یاریگران زندگی در محل سالن ولایت استانداری با اشاره به اینکه خیران شیعه و سنی دلسوزان سیستان و بلوچستان هستند گفت: در مجموعه مدیریتی استان اراده محکمی داریم که برای جبران عقب ماندگی‌ها فارغ از خط کشی‌های قومی و مذهبی از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وی بیان کرد: مجموعه استانداری آمادگی خود را اعلام کرده تا در کنار بزرگان، ریش سفیدان و معتمدان سیستان و بلوچستان برای حل مسائل، معرفی ظرفیت‌ها، امنیت و توسعه استان گام بردارد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه خیران و سران طوایف و بزرگان باید پای کار مجمع خیران یاریگران زندگی برای بهبود معتادان باشند، ادامه داد: در آسیب شناسی باید یک بسته باز و اقدامات سخت و نرم را در آن ضریب بدهیم، در حوزه رسانه، فرهنگی، نخبگان، مدارس، دانشگاه‌ها، سمن‌های موجود در استان، سران طوایف و فضای مجازی چرا که اینها همه کمک کننده هستند.

وی با بیان اینکه حلقه مفقود اجماع و کنشگری ما در میدان است احساس مسوولیت و احساس تعلقی که همگان باید داشته باشیم، گفت: در سیستان و بلوچستان گره‌های کوری را به سرپنجه تدبیر خیران و بزرگان طوایف باز کرده‌ایم، شورای مشورتی و مجمع می‌تواند منشأ اثر خیر باشد چرا که عصاره نخبگانی استان در این شورا وجود دارد.

شریفی خاطر نشان کرد: شورای مشورتی سیستان و بلوچستان باید تشکیل شود تا در حوزه‌های آسیب‌های اجتماعی و کلان مدیریتی کمک کننده باشد، این استان باید صنعتی شود و توسعه پیدا کند، هیچ فردی نباید در مسیر توسعه این استان خللی وارد کند.

وی با بیان اینکه فرآیند توسعه به کمک ریش سفیدان، علما و سایر لایه‌های اجتماعی شتاب خواهد گرفت، گفت: نظام مسائل با استفاده از نخبگان و کارشناسان احصا شده؛ آرامشی که اکنون در منطقه حاکم بوده و این پیوست اجتماعی سبب توسعه استان شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار