روزنامه «نیویورک‌تایمز» به نقل از مقام‌های آمریکایی تایید کرد که پیجر‌های وارداتی به لبنان، توسط عوامل رژیم صهیونیستی دستکاری شده بودند.

روزنامه «نیویورک‌تایمز» بامداد چهارشنبه به نقل از مقام‌های آمریکایی تایید کرد که پیجر‌های وارداتی به لبنان، توسط عوامل رژیم صهیونیستی دستکاری شده بودند.

مقام‌های مطلع به روزنامه «نیویورک تایمز» گفتند: «اسرائیل مواد منفجره را در داخل دسته‌ای از پیجر‌های تایوانی که به لبنان وارد شده بود، پنهان کرده بود.»

نیویورک تایمز به نقل از مقام‌های مذکور نوشت: «پیجر‌های درخواستی حزب‌الله قبل از ورود به لبنان دستکاری شدند. در هر پیچر، یک ماده منفجره کوچک در کنار باتری و یک سوئیچ برای منفجر کردن آن از راه دور، جاسازی شده بود».

این منابع با بیان اینکه حزب‌الله بیش از ۳ هزار پیجر از شرکت تایوانی «Gold Apollo» درخواست کرده بود، توضیح دادند: «پیجر‌ها بین اعضای حزب‌الله در سراسر لبنان توزیع شد».

در ادامه این گزارش آمده است: «آخرین محموله پیجر‌ها بین اعضای حزب‌الله لبنان و برخی از متحدان آنها در سوریه و ایران توزیع شد. اسرائیل پیجر‌هایی را هدف قرار داد که در حال کار و دریافت پیام بودند».

نیویورک‌تایمز همچنین افزود: «مواد منفجره کار گذاشته شده در کنار باتری‌ها در پیجر‌ها بین ۲۸ تا ۵۶ گرم وزن داشتند».

پیش از این، جنبش مقاومت اسلامی لبنان بامداد چهارشنبه اسامی و تصاویر ۹ نفر از رزمندگان خود که طی چند ساعت قبل توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند را منتشر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۲۸ شهريور ۱۴۰۳
واقعا موساد کارش منحصر بفرد هست هرچند خوشم نمیاد ازش کاش سازمان اطلاعاتی ایران هم یه بروز رسانی اساسی بکنن قوی تر بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۲۸ شهريور ۱۴۰۳
آیا شما با چشمهایتان بروزرسانی هر چیزی رو می بینید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۲۸ شهريور ۱۴۰۳
این یک کار سایبریست و زیاد سخت نیست ولی باید جنایتکار باشی که انجامش بدی
آخرین اخبار