رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میرجاوه از برگزاری طرح "از استعدادیابی هنری تا تولید محتوا" در رشته‌های موسیقی، خوانندگی و نوازندگی در مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین شهرستان مرزی میرجاوه خبر داد.

امیر وظیفه دان بیان کرد: طرح استعدادیابی هنری در رشته‌های موسیقی، خوانندگی و نوازندگی در قالب طرح قرارگاه شهید آوینی و همکاری موسسه چشم انداز نخل و هامون از نیمه دوم مرداد ماه در مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین مرزی شهرستان میرجاوه آغاز شده است. 
وی افزود: در گام اول اجرای این طرح استقرار تیم هنری در نقاط و حاشیه شهر در سطح مدارس، بخش ها، مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار مرزی، تشویق و ترغیب آن‌ها جهت استعدادیابی از میان جوانان و نوجوانان و دانش آموزان مستعد و توانمند و شناسایی افراد مستعد و علاقه‌مند به رشته‌های هنری در مناطق حاشیه نشین و مرزی صورت گرفت.
وظیفه دان ادامه داد: در گام دوم نیز ارزیابی و استعدادیابی علاقه‌مندان در رشته‌های موسیقی، رقص سه چاپی، خوانندگی و نوازندگی، هنر‌های تجسمی و آموزش آن‌ها با دعوت از استادان از طریق برگزاری کلاس‌های آموزشی، تولید محتوا و بازنشر در فضای مجازی انجام شد.
وی اضافه کرد: در نهایت در بخش نوجوانان در رشته خوانندگی عدنان ریگی پناه، نوازندگی قیچک عبدالستار ریگی، نوازندگی دهلک محمدرضا ریگی، نوازندگی تنبورک رضا ریگی به عنوان نفر اول و مسلم گمشادزهی مطلق به عنوان نفر دوم در رشته نوازندگی تنبورک انتخاب شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار