فرماندار سراوان گفت: ۲۰۰ هزار مترمربع آسفالت معابر آماده افتتاح و ۳۰۰ هزار مترمربع اسفالت در حال اجرا در حوزه شهرداری‌های سراوان رکورد جدیدی از حجم آسفالت شهری در سراوان است.

 مجتبی شجاعی  بیان کرد: بالغ بر حدود ۷۵۰ میلیارد ریال پروژه آسفالت شهری در شهر‌های سراوان، محمدی، گشت، سیرکان و اسفندک آماده بهره‌برداری است و از طرفی حدود ۳۰۵ هزار مترمربع آسفالت دیگر بااعتبار حدود ۱۱۰۰ میلیارد ریال نیز در حال اجراست که این حجم کار در طول دوره شهرداری‌ها کم‌سابقه است که نتیجه توجه دولت و پیگیری‌ها و همت شهرداران و شورا‌های اسلامی شهرستان سراوان هست.
 
 وی با تقدیر از حمایت‌های استاندار و معاونت عمرانی استانداری، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و نماینده حوزه انتخابیه سراوان بزرگ، افزود: شهرداری سراوان با ۱۰۰ هزار مترمربع آسفالت آماده افتتاح و ۲۰۰ هزار مترمربع در حال اجرا با هزینه انجام شده حدود ۵۰ میلیارد تومان بیشترین سهم را دارد.

فرماندار سراوان اضافه کرد: همچنین به همت شهرداری سیرکان ۳۱ هزار مترمربع آسفالت آماده افتتاح و ۳۵ هزار مترمربع آسفالت در دست اقدام با هزینه انجام شده حدوداً ۱۰ میلیارد تومان دارد.

شجاعی اذعان کرد: از طرفی سطح آسفالت انجام توسط شهرداری اسفندک ۱۷ هزار مترمربع با مبلغ هزینه شده حدوداً ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که حدود ۱۰ هزار مترمربع آسفالت در دست اقدام دارد.


وی خاطرنشان کرد: شهرداری گشت با ۳۰ هزار مترمربع آماده آسفالت و ۲۰ هزار در دست اقدام برای اسفالت و هزینه حدود ۱۲ میلیارد تومان و شهرداری محمدی فقط ۴۰ هزار مترمربع در دست اقدام از جمله کار‌های بزرگ و ارزشمند شهرداری‌های سراوان است.

برچسب ها: آسفالت ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار