سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان گفت: ۳۶۲ هزار نفر در تأسیسات گردشگری، اماکن زیر پوشش آموزش‌وپرورش، زائرسرا‌ها و مساجد، کمپ‌ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌های استان اقامت کردند.

اخلاقی  در بیستمین نشست ستاد خدمات سفر به مسافران و زائران سمنان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در ستاد هماهنگی خدمات سفر استان سمنان، نحوه خدمت‌رسانی به مسافران و زائران در استان طی فصل تابستان مطلوب بود که نشان از همدلی اعضای ستاد خدمات سفر استان برای خدمت‌گزاری به مسافران و زائران امام رضا (ع) در استان سمنان است.

وی ادامه داد: بیش از ۳۶۵ بازدید نظارتی شهریور ۱۴۰۳ در استان سمنان با هدف احصای مشکلات و رفع نواقص، اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی، رعایت نرخ نامه‌ها و دستورالعمل‌ها، بررسی نحوه ارائه خدمات و رعایت ضوابط و مقررات توسط واحدهای خدماتی و تأسیسات گردشگری در راستای خدمات‌رسانی شایسته به مسافران، گردشگران و عزاداران استان سمنان به ویژه زائران امام حسین (ع) و امام رضا (ع) انجام‌شد که منجر به ۷۰ مورد تذکر، ۲۵ مورد اخطار و ۲ مورد پلمب شد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سمنان اضافه کرد: ۴۵ مورد از بازدیدهای نظارتی با حضور فرمانداران، معاون دادستان مرکز استان، تعزیرات حکومتی و کارشناسان ادارات بهداشت و درمان، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای انجام شد و این روند ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.