۴ نظامی صهیونیست در کمین گردان‌های شهید عزالدین القسام در شهر رفح در نوار غزه کشته شدند.

لشکر ۴۰۱ ارتش رژیم صهیونیستی در حال انتقال اجساد این نظامیان کشته شده رژیم اشغالگر به داخل سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ است.

رژیم صهیونیستی در آخرین آمار اعلام شده از تلفات نظامیانش در غزه، شماره کشته‌هایش را ۷۰۶ نفر و شمار زخمی‌ها را ۴ هزار و ۴۴۸ نظامی اعلام کرده است.

این در حالی است که یک عضو کمیسیون روابط خارجی و امنیت کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی روز گذشته به بی‌سرانجام بودن اقدامات ارتش این رژیم در غزه اذعان کرد.

«عامیت هالیوی»، با اذعان به شکست ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه اعلام کرد: ارتش اسرائیل یک گردان حماس و حتی یک گروه از حماس را در شهر رفح شکست نداده است. اینکه ارتش از کشتن دو هزار نیروی حماس در این شهر دم می‌زند، اغراق آمیز است.

وی تاکید کرد: اسرائیل بخش اندکی از شهر زمینی رفح (تونل‌های مقاومت در زیر زمین) را منهدم کرده است.

عضو کمیسیون روابط خارجی و امنیت کنست افزود: سلاح نزد مقاومت در رفح، انبوه و آنچه ارتش اسرائیل بدان دست یافته، اندک است. اسرائیل از نابودی حماس و شکست آنها فرسنگ‌ها فاصله دارد.

وی اطلاعیه‌های ارتش رژیم صهیونیستی را گمراه کننده برای صهیونیست‌ها و تقویت کننده برای حماس توصیف کرد.

هالیوی ادامه داد: ارتش برای چهارمین بار وارد شهر خان یونس و برای پنجمین بار وارد محله الزیتون (شهر غزه) شده، اما اوضاع تغییری نکرده است. با این روند ما به جایی نمی‌رسیم. هر فردی که کشته می‌شود، دو نفر به جای آن متولد می‌شوند، هر فردی که زخمی می‌شود، سه مبارز جدید جذب می‌شود و هر سلاحی که ارتش اسرائیل بر آن چنگ می‌اندازد، حماس سلاح دیگری در غزه تولید می‌کند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار