تیم بوریرام در هفته اول لیگ نخبگان با ویسل کوبه ژاپن به نتیجه تساوی رسید و پوهانگ استیلرز از شانگهای شنهوا شکست خورد.

دور گروهی لیگ نخبگان آسیا در منطقه شرق هم از امروز با برگزاری چهار دیدار آغاز شد.  

 تیم بوریرام یونایتد تایلند در استادیوم اختصاصی خود و با هدایت اوسمار ویرا سرمربی برزیلی فصل گذشته پرسپولیس میزبان تیم ویسل کوبه ژاپن بود که به تساوی بدون گل دست یافت.

این بازی که با تسلط شاگردان تاکایوکی یوشیدا همراه بود، با حملات تیم ژاپنی نیز ادامه یافت و در حالی که بازیکنان این تیم چهار موقعیت در نیمه اول داشتند، با درخشش دروازه‌بان بوریرام نتوانستند به گل برسند.

مهم‌ترین موقعیت بوریرام هم در دقیقه ۳۷ رقم خورد که ضربه لوکاس پریسپیم در اختیار دروازه‌بان قرار گرفت و تبدیل به گل نشد.  نیمه دوم با ایجاد تغییراتی از سوی هر دو تیم همراه بود و بوریرام نیز بهتر از نیمه نخست بازی کرد، اما هر دو تیم از زدن گل ناکام ماندند تا این بازی صفر صفر خاتمه یابد.

همچنین 

شانگهای شنهوای چین و پوهانگ استیلرز کره جنوبی در ورزشگاه شانگهای چین  به مصاف هم رفتند. نماینده کره در این دیدار از لحاظ آماری کاملا از حریف خود بالاتر بود، اما این نماینده چین بود که از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کرد و توانست به برتری ۴-۱ دست پیدا کند.

گل‌های شانگهای را لوییس، ماله‌له (۲ بار) و گائو به‌ثمر رساندند و تک گل پوهانگ را تکسیرا به ثمر رساند.

در دو بازی دیگر، گوانگژو اف سی چین در دیداری پرگل با نتیجه هفت بر سه یوکوهاما مارینوس ژاپن را شکست داد و شاندونگ تایشان دیگر نماینده چین، سه بر یک از سد سنترال مارینرز استرالیا عبور کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار