۲۹ هزار دانش آموز پایه اولی کردستان در ۱۹۳۰ مدرسه ابتدایی، اولین روز مدرسه خود را جشن گرفتند.

صبح امروز سه شنبه۱۴۰۳، همزمان با سراسر کشور جشن شکوفه‌ها در مدارس ابتدایی استان کردستان برگزار و زنگ آغاز سال تحصیلی برای دانش آموزان پایه اول به صدا درآمد.

در آیین نمادین استانی این جشن که با شعار «برای ایران، برای مدرسه» با حضور مسئولان برگزار شد، هاشم ناظمی جلال مدیرکل آموزش و پرورش کردستان؛ در سخنانی از ورود ۲۹ هزار دانش آموز پایه اولی به ۱۹۳۰ مدرسه ابتدایی استان خبر داد.

ناظمی جلال با بیان اینکه اولین معلم خدا و دومین آن پیامبران الهی هستند، آموزش و پرورش را زیربنایی‌ترین نهاد کشور عنوان کرد و گفت: تعلیم و تربیت محور توسعه کشور است.

وی با اشاره به دریافتن دشمنان اسلام از این واقعیت که نظام مقدس اسلامی در حال پیشرفت است، تمام تلاش خود را در جهت ضربه زدن استفاده می‌نمایند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در ادامه سخنان خود نقش مربی را در جریان تعلیم و تربیت ارزشمند توصیف کرد و با تبریک آغاز سال تحصیلی به همه فرهنگیان استان، ابراز امیدواری کرد جریان تعلیم و تربیت در استان با طراوت و شادابی خاصی پیگیری شود.

در ادامه ضمن اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری توسط دانش آموزان، زنگ نمادین شکوفه‌ها توسط مسئولان حاضر در برنامه به صدا درآمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.