بهره بردار شهربازی سرزمین شادی‌ها و سرزمین آفتاب زاهدان گفت: مراحل پایانی ساخت شهربازی سرزمین آفتاب به عنوان پیشرفته‌ترین شهربازی زاهدان در حال اجراست که تا پایان شهریور ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

یار محمد شه بخش  اظهار کرد: به صورت مجزا در هر یک از شهربازی‌های سرزمین شادی‌ها و سرزمین آفتاب به طور مستقیم برای ۴۵ نفر ایجاد شغل شده است.

وی با بیان اینکه شهربازی سرزمین شادی‌ها شامل ۲ قسمت برای کودکان و بزرگسالان است تصریح کرد: شهربازی سرزمین شادی‌ها از سال ۱۳۹۶ و شعبه دوم آن سال ۱۴۰۲ همچنین امسال شهربازی سرزمین آفتاب در زاهدان راه‌اندازی شده است.

بهره بردار شهربازی سرزمین شادی‌ها و سرزمین آفتاب زاهدان بیان کرد: شهربازی سرزمین آفتاب، با هدف افزایش سرانه تفریحی شهروندان زاهدانی در زمینی به مساحت ۲ هزار متر برای کودکان و بزرگسالان در نظر گرفته شده است.

به گفته وی در شهربازی سرزمین آفتاب زاهدان کشتی ۳۲ نفره، ماشین برقی، آفتاب و مهتاب، قطار کودک، استخر توپ، واقعیت مجازی و چندین دستگاه دیگر تعبیه شده و تا هفته آینده این مجموعه به بهره برداری کامل می‌رسد.

شه بخش با بیان اینکه دستگاه‌های موجود در این شهربازی‌ها تولید داخل و از بهترین برند‌ها مطابق با استاندارد‌های روز دنیا است ادامه داد: زمین شهربازی سرزمین آفتاب به کمک شهرداری در اختیار ما قرار گرفته، اما تاکنون ۸۵ میلیارد ریال که برای ساخت و خرید دستگاه هزینه شده کاملا شخصی بوده است.

وی گفت: با توجه به اینکه مساحت شهربازی سرزمین شادی‌ها کم بود امکان اوردن وسایل بازی برای بزرگسالان وجود نداشت، اما در شهربازی سرزمین آفتاب این محدودیت‌ها وجود ندارد که در آینده نزدیک دستگاه بازی مربوط به بزرگسالان در این شهربازی نصب خواهد شد.

بهره بردار شهربازی سرزمین شادی‌ها و سرزمین آفتاب زاهدان از کشتی ۴۰ نفره در شهربازی سرزمین آفتاب به عنوان دستگاهی منحصر به فرد یاد کرد و افزود: مشابه این دستگاه در سیستان و بلوچستان وجود ندارد.

وی بیان کرد: کودکان دوست دارند در کنار هم سن و سال‌های خود بازی کنند، عاشق شهربازی و پارک هستند از همین جهت بار‌ها خانواده را مجاب کرده که آنها را به این گونه اماکن ببرند در این شرایط انتظار شهروندان راه اندازی شهربازی است که بتوانند حداقل انرژی کودکانشان در این اماکن تخلیه شود.

برچسب ها: شهربازی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار