فرمانده ارشد آجا در منطقه فارس و کهگیلویه و بویراحمد در نشست خبری به تشریح برنامه‌های ارتش در فارس به مناسبت هفته دفاع مقدس پرداخت.

امیر ابوالقاسم رضایی امروز در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک هفته وحدت و دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امسال میزبان برنامه‌های دفاع مقدس و برنامه‌های این هفته با رژه باشکوه نیرو‌های مسلح آغاز می‌شود.

او با اشاره به اینکه تمام ارگان‌ها و سازمان‌ها در گرامیداشت این هفته همزمان با آغاز سال تحصیلی برنامه‌های متنوعی با رنگ و بوی دفاع مقدس دارند، تصریح کرد: گلباران قبور مطهر شهدای دفاع مقدس، رژه ارتش، آیین تکریم رزمندگان نیرو‌های مسلح فارس، دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهداء، حضور گسترده نیرو‌های ارتشی فارس در نماز جمعه و سخنرانی قبل از خطبه‌ها، از برنامه‌های پیش‌بینی شده ارتش در استان فارس است.

فرمانده ارشد آجا در منطقه فارس و کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی ۱۵ هزار شهدای فارس، تاکید کرد: در یکسال گذشته تا کنون همه برنامه‌های ارتش در راستای این کنگره ملی برگزار شده است.

رضایی گفت: تجلیل از کهنه سربازان و سربازان نمونه جدید، برگزاری همایش‌های خانوادگی، حضور فرماندهان و پیشکسوتان در زمان دفاع مقدس در برنامه‌های تلویزیونی، اجرای مسابقات تیراندازی و ورزشی با بیش از ۲۲ رشته از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته است.

تولید برنامه‌های تلویزیونی در قالب مسابقات نظامی، بازدید خانواده‌های نظامی از باغ موزه دفاع مقدس و باغ عفیف‌آباد، شب خاطره همراه با روایتگری پیشکسوتان، دیدار و سرکشی از جانبازان ویژه اعصاب و‌روان، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده هفته دفاع مقدس است که به گفته امیر رضایی در فارس اجرا می‌شود.

به گفته او، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی در‌مراکز، اجرای رزم نوازی در اماکن فرهنگی ویژه مدارس با توجه به آغاز سال تحصیلی، تهیه و تولید و انتشار کلیپ‌هایی با موضوع ارتش در دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه ادوات نظانی، اعزام تیم‌های پزشکی سیار در مناطق کمتر برخوردار، برگزاری نمادین رزمایش در مراکز آموزشی، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار