معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: روزانه ۲۵۰۰ تن سیمان در استان توزیع می‌شود که ۷۰۰ تا ۸۰۰ تن بیشتر از نیاز است.

ناصر فخر موحدی در شانزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار، با اشاره به اینکه تامین و توزیع سیمان در بازار بدون هیچ مشکلی در حال انجام است، گفت: نیاز استان ۱۵۰۰ تا ۱۷۰۰ تن در روز است، اما اکنون بیش از این میزان در حال توزیع است.

او گفت: با اطلاع رسانی درست از وضعیت تعادل در تامین و عرضه سیمان از ایجاد التهاب و احساس نیاز کاذب در بازار سیمان جلوگیری می‌شود و مردم اطمینان خاطر داشته باشند که سیمان به اندازه کافی و نیاز بازار وجود دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در ادامه اضافه کرد: کار تیمی و نظارت‌های به موقع و هوشیاری همه مدیران، نظارت در حوزه تولید و حمل و توزیع سیمان طی یک ماه اخیر و رسیدگی به پرونده‌های تخلفاتی در حوزه سیمان که سبب تعادل در این حوزه شد، قابل تقدیر است.

همچنین در این جلسه نمایندگان دستگاه‌های حاضر، گزارشی از وضعیت بازار استان، وضعیت تامین سیمان و نظارت بر توزیع سیمان در بازار، نحوه رسیدگی به پرونده‌های تخلفاتی در حوزه سیمان، وضعیت تامین و توزیع و نظارت بر تخم مرغ، مرغ منجمد، شکر و... ارایه کردند و پیرامون آنها بحث و تبادل نظر و بررسی و تصمیم گیری‌های لازم انجام شد.

برچسب ها: استانداری ، سیمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.