سرپرست رادیو سراسری زیارت ویژه برنامه‌های این شبکه را به مناسبت هفته وحدت تشریح کرد.

سهراب یاری سرپرست رادیو سراسری زیارت گفت: برنامه‌های رادیو سراسری زیارت تحت عنوان «حلقه وصل» از ۱۲ ربیع الاول همزمان با آغاز هفته وحدت شروع می‌شود و تا ۱۶ ربیع الاول نیز ادامه دارد. این برنامه از ساعت ۱۰:۱۵ صبح به مدت ۴۰ دقیقه به صمع و نظر شنوندگان نیز می‌رسد.

او افزود: برنامه «حلقه وصل» به آداب و رسوم هفته وحدت در استان‌های مختلف کشور به خصوص استان‌های سنی‌نشین می‌پردازد. همچنین گفت‌وگوی تلفنی با مولوی‌ها، ماموستا‌ها و علمای مذهبی اهل سنت در خصوص ضرورت وحدت نیز در دستور کار خود دارد. وحدت جهان اسلام در مقابل جنایات اسرائیل نسبت به غزه را در این برنامه مورد بررسی قرار می‌دهد. همچنین برنامه‌ای را در روز میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) تحت عنوان «رسول صادق» در نظر گرفتیم که این برنامه از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح پخش می‌شود.

سرپرست رادیو سراسری زیارت ادامه داد: رادیو سراسری زیارت از ابتدای ماه ربیع الاول مسابقه‌ای را با عنوان «نماز در سیره پیامبر اکرم (ص)» آغاز کرده است که تا ۱۷ ماه ربیع الاول نیز ادامه دارد که با همکاری ستاد اقامه نماز خراسان رضوی برگزار می‌شود. همچنین برنامه‌هایی مانند «صبح زیارت» و «چایخانه حضرت» به فراخور موضوعاتی که دارند به هفته وحدت نیز می‌پردازند.

یاری بیان کرد: به مناسبت هفته وحدت اخبار رویداد‌های زیارت پوشش داده می‌شود. گفتگو‌های ویژه خبری نیز با حضور کارشناسان در خصوص ضرورت وحدت نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

او تصریح کرد: ما در سال گذشته به مناسبت هفته وحدت برنامه خاصی که در طول هفته برگزار شود، نداشتیم، اما امسال برنامه «حلقه وصل» را طی هفته پیش‌بینی کرده‌ایم. همچنین در سال گذشته نسبت به غزه رویکرد موضوعی نداشتیم، اما امسال به ضرورت اتفاقاتی که در غزه رخ داده به صورت ویژه به این مسائل نیز خواهیم پرداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.