فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: مولوی محمدعلی شهنوازی عالم بابصیرت و دشمن‌شناس بود و هدف و توطئه دشمن، اغراض و اهداف دشمن را خوب می‌شناخت.

 سرتیپ پاسدار سردار احمد شفائی در حاشیه تشییع پیکر مرحوم مولوی شهنوازی بیان کرد: امروز در اولین روز از هفته وحدت یکی از بهترین شخصیت‌های ارزشمند، عمال و بابصیرت استان را از دست دادیم.
 
 وی با بیان اینکه مولوی حافظ محمدعلی شهنوازی از بزرگان این دیار بود، افزود: این عالم برجسته اهل‌سنت با ظرفیتی که خداوند در اختیارش قرار داده بود با همه توان در خدمت مردم بود؛ او در عرصه ترویج معارف الهی نقش بسزایی داشت و به‌عنوان حافظ کل قرآن کریم مردم را از فیوضات و برکات قرآن بهره‌مند می‌کرد
 
 فرمانده سپاه سلمان از مولوی شهنوازی به‌عنوان منادی وحدت یادکرد و گفت: او با همه توان در حوزه تحکیم وحدت تلاش‌های بسیار مهمی انجام داد؛ مولوی شهنوازی در عرصه‌های حل مسائل مردم نیز دغدغه‌مند بود و تلاش مضاعف می‌کرد.
 
شفائی تصریح کرد: این مولوی برجسته در حوزه ترویج و معارف احکام الهی نقش ارزشمندی داشت و از همه مهم‌تر عالم بابصیرت و دشمن‌شناسی بود و هدف و توطئه دشمن، اغراض و اهداف دشمن را خوب می‌شناخت و متناسب با زمان و مکان از ارزش‌ها به‌خوبی دفاع می‌کرد.
 
 وی ادامه داد: مرحوم مولوی شهنوازی حقایق را تبیین می‌کرد و با دشمنان قسم‌خورده دین و نظام و انقلاب در مقاطع مختلف برخورد می‌کرد؛ او از مردمان مظلوم فلسطین پیوسته دفاع و حمایت می‌کرد و حامی مظلومان عالم بود. مولوی شهنوازی مخالف سرسخت ظالمان عالم به‌خصوص رژیم کوک‌کش صهیونیستی و نظام مستکبر آمریکا بود.
 
 فرمانده سپاه سلمان افزود: فقدان این عالم برجسته اهل‌سنت یک سلمه بر استان وارد کرد؛ چرا که ما یک شخصیت ارزشمند را از دست دادیم، امیدواریم علمای این دیار باهمت و تلاش پیوسته بتوانند جای خالی مرحوم مولوی حافظ محمدعلی شهنوازی را پر کنند و در همه مسیر‌ها و عرصه‌هایی که مرحوم شهنوازی همت داشتند خاصه در حوزه وحدت، استحکام و تحکیم آن و همچنین نشر احکام الهی و معارف دینی موفق عمل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار