در نشست مشترک معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه(س) با رئیس صداوسیمای مرکز قم بر گسترش ارتباط و تعامل صدا و سیما با حرم مطهر بانوی کرامت تاکید شد.

به نقل از آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد مشرف در جلسه هم‌اندیشی معاونت فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت با ریاست و مدیران صدای و سیمای مرکز قم که روز گذشته در ساختمان کریمه حرم مطهر برگزار شد، اظهار داشت: سیاست صداوسیمای قم در سنوات گذشته تقویت زیر ساخت‌های رسانه‌ای و تعامل مستمر با حرم مطهر بانوی کرامت بوده است که الحمدلله این سبک و سیاق روزبه‌روز در حال گسترش است.

 معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت افزود: ارتباطات و اتفاقات رسانه‌ای حرم مطهر بانوی کرامت از بستر صداوسیما یک امر بسیار مهمی است که منجر به خروجی مطلوب خواهد شد.

 مشرف خاطرنشان کرد: حرم مطهر بانوی کرامت به چند علت از جایگاه و توجه ویژه‌ای برخوردار بوده که اولین مورد این است این حرم مختص به یک بانوی بزرگوار است و طبق روایات علوم و معارف دینی از شهر مقدس قم در اقصی‌نقاط عالم منتشر می‌شود.

 وی افزود: جایگاه دیگر این حرم باکرامت این است که اینجا قرارگاهی برای کنشگری بانوان در سطح بین‌المللی است و در بین هاشمیات تنها پناهگاه زائران بوده و انتظارات از این حرم و این شهر طبق روایات بسیار گسترده است.

 وی یادآور شد: جریان‌سازی و اثرگذاری بین‌المللی از این حرم با تعامل و همکاری صداوسیما بسیار بیش‌تر خواهد شد و ستاد راهبردی امور بانوان و دختران در میان اعتاب مقدس جهان اسلام از حرم این بانوی بزرگوار آغاز شده است.

 معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت افزود: جریان‌سازی و الگودهی در سطح جامعه بین‌الملل با کمک صداوسیمای مرکز قم بسیار مهم است و امیدواریم طبق روال گذشته این همکاری‌ها باقوت بیشتری ادامه یابد.

 در ادامه جلسه نیز احمد پهلوانیان رئیس جدید صداوسیمای قم گفت: نسبت صداوسیما با رویکرد تمدنی جهان اسلام باید منطبق با معیار‌های اصولی باشد چرا که شهر مقدس قم یک پیام تمدنی و جهانی را دارد.

 پهلوانیان افزود: منزلت بانوی کرامت در کنار کانون خردورزی که در شهر مقدس قم شکل‌گرفته است باعث شده مرکز نشر معارفی برای جهان اسلام باشد.

 وی خاطرنشان کرد: در بخش رسانه و صداوسیما باید نگاه تمدنی به حرم بانوی کرامت معطوف شود و صداوسیما تلاش می‌کند در این راستا گام بردارد.

 رئیس صداوسیمای مرکز قم تأکید کرد: خدمتگزاری به حرم بانوی کرامت از وظایف صداوسیما بوده و امیدواریم روزبه‌روز این تعاملات بیشتر شود.

 وی افزود: تدوین سند گام‌به‌گام صداوسیما با رویکرد تمدنی در حال انجام است که منجر به نتایج مطلوبی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار