مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان با اشاره به تداوم عملیات امدادرسانی در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی گفت: تاکنون به ۳۱۰ نفر امدادرسانی شده و عملیات در شهرستان کلاله ادامه دارد.

قاسم غریب آبادی با اشاره به بارندگی شدید روز‌های اخیر گفت: از ساعت ۱۲ شب ۲۵ شهریور ماه با شدت گرفتن بارش‌ها و آبگرفتگی تعدادی از خانه ها، نیرو‌های امدادی هلال‌احمر استان به مناطق تحت تاثیر بارندگی اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: از آغاز عملیات تا کنون ۶۷ نیروی عملیاتی در قالب ۱۸ تیم با بکارگیری ۱۴ خودروی امدادی به ۳۱۰ نفر شامل ۹۶ خانوار در ۲۹ منطقه شهری و روستایی در شهرستان‌های گرگان، کلاله، مراوه‌تپه و گالیکش امدادرسانی کردند.

وی ادامه داد: در این مدت ۹۵ کیلوگرم نایلون پوششی سقف، ۱۱۲ تخته موکت، ۳۴۲ تخته پتو، ۲۱ ست ظروف، ۴۹ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۱۲ شعله چراغ والور و ۶ دستگاه چادر امدادی و مسافرتی بین خانواده‌های تحت تاثیر آبگرفتگی توزیع شد.

غریب‌آبادی گفت: در شهرستان گالیکش ارزیابی مناطق حادثه دیده انجام شده و عملیات امدادرسانی در گرگان و مراوه تپه نیز به اتمام رسیده، اما عملیات امدادرسانی در شهرستان کلاله کماکان ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.