نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار استان با صدور پیام مشترک سالروز ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و فرارسیدن هفته وحدت را تبریک گفتند.

در پیام مشترک آیت الله مصطفی محامی و محمد کرمی آمده است: نعمت حضور و رسالت نبی مکرم اسلام (ص) موجب رستگاری بشر در طول تاریخ بوده است و پیام صلح، رحمت، عدالت، انسانیت، کرامت، اخلاق، مودت و حمایت از مستضعفین، پایه‌های قابل اتکاء تعالیم و ارزش‌های اسلامی و الهی آن حضرت است که انسان امروز بیش از هر زمان دیگر به آنان نیاز دارد و آن حضرت برای همه انسان‌ها، مذاهب، ادیان و فرق اسلامی جهان رحمه للعالمین و مایه رحمت، رأفت و پیام‌آور صلح و دوستی، ثبات و امنیت بودند.

این پیام می‌افزاید: دشمن، ایجاد تفرقه و تضعیف کشور‌های اسلامی را برنامه ریزی می‌کند و وحدت و انسجام تنها راه مقابله در برابر این توطئه‌ها و تفرقه افکنی هاست بنابراین امت اسلامی باید با حفظ هوشیاری و وحدت و انسجام در این مسیر حرکت نماید.

در ادامه این پیام آمده است: سیاست کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدا تاکنون حفظ وحدت و انسجام اسلامی و پرهیز از هر گونه اختلاف افکنی و تفرقه و تاکید بر اشتراکات فراوان امت اسلام است و این بخش مهمی از آموزه‌های پیامبر بزرگ اسلام بوده است.

در بخش دیگر این پیام نوشته شده: مردم شرافتمند و غیور سیستان و بلوچستان علی رغم توطئه‌های دشمنان، با همدلی و همزیستی برادرانه این استان را به پایتخت وحدت اسلامی و مهد انسجام اسلامی مبدل کرده اند که تلاش‌های صورت گرفته برای امنیت پایدار و توسعه استان گواه این ادعاست.

در ادامه آمده است: امروز که رژیم کودک کش و غاصب صهیونیست با حمایت‌های جهانی به ویژه پشتیبانی آمریکای جهانخوار، با قساوت تمام خون مردم و کودکان مظلوم فلسطینی را بر زمین می‌ریزد، بر همه مسلمانان واجب است تا به تأسی از تعالیم پیامبر بزرگ اسلام و با حفظ وحدت و یکدلی به دفاع از مظلوم برخیزند و قدرت واقعی خود را در مقابل چشمان ظالمان و مستکبران جهان به نمایش بگذارند.

اینجانبان فرا رسیدن ایام ولادت باسعادت حضرت ختمی مرتبت، شمع فروزان نبوت، محمد مصطفی (ص) و سلاله پاک ایشان حضرت امام جعفر صادق (ع) و هم‌چنین ایام فرخنده هفته وحدت را به امت اسلامی، مردم عزیز ایران اسلامی به ویژه مردم شریف، نجیب و غیور سیستان و بلوچستان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال پیروی از تعالیم نبوی، وحدت و همدلی، صلح، آرامش، امنیت و اقتدار را برای امت اسلامی در سراسر جهان آرزومندیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار