سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین گفت: جشنواره شهید رجایی استان قزوین فردا سه شنبه در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری برگزار می‌شود.

علی رحمانی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین گفت: جشنواره شهید رجایی استان قزوین با تقدیر از دستگاه‌های برتر در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ فردا سه شنبه ۲۷ شهریور در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری برگزار می‌شود.

وی افزود: بر اساس بخشنامه سازمان اداری استخدامی کشور، دستگاه‌هایی که بالاترین امتیاز را در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی در ۶ گروه کسب کنند، به عنوان دستگاه برتر انتخاب می‌شوند.

دبیر جشنواره شهید رجایی و سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: جشنواره شهید رجایی به منظور الگوسازی از تلاش‌های برتر و تکریم «خدمت صادقانه، انقلابی و موثر به مردم» در نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران و شناسایی و قدردانی ازدستگاه‌های برتر در عرصه خدمتگزاری به ملّت شریف ایران اسلامی و نهادینه‌سازی فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی و به استناد آیین نامه اجرایی مواد ۸۱و۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل‌های اجرایی مربوط در استان برگزار می‌ شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار