معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از بازگشت تمامی دانشجویان اخراجی یا تعلیقی علوم پزشکی به کلاس‌های درس از مهر ماه جاری خبر داد.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از بازگشت تمامی دانشجویان اخراجی یا تعلیقی علوم پزشکی به کلاس‌های درس از مهر ماه جاری خبر داد و گفت: این دانشجویان در دانشگاه محل تحصیل خود تحصیل خود را شروع خواهند کرد.

مسعود حبیبی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر دانشجویان و تاکید رئیس جمهور برای بررسی مجدد احکام انضباطی دانشجویان دارای پرونده، تمامی دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی دارای احکام انضباطی (تعلیقی یا اخراجی) از مهر ماه جاری می‌توانند در کلاس‌های درس بنشینند.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: پرونده‌های دانشجویان دارای احکام تعلیقی و اخراجی در فرصت مناسب مجدد مورد بررسی قرار خواهند گرفت و این دانشجویان قبل از بررسی مجدد این پرونده‌ها می‌توانند به دانشگاه‌ها برگردند.

حبیبی تاکید کرد: تمامی دانشجویانی که دارای احکام انضباطی هستند در دانشگاه‌های محل تحصیل خود می‌توانند درس خود را شروع کنند. اینطور نیست دانشجویی به دانشگاه‌های دیگر جابجا شوند.

وی تاکید کرد: بر اساس بندی در شیوه نامه انضباطی وزیر می‌تواند احکام صادره برای دانشجویان را تعلیق و پرونده را مجدد مورد بررسی قرار بدهد؛ بنابراین بر اساس این اختیار دانشجویان علوم پزشکی دارای احکام می‌توانند درس خود را شروع کنند.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار