رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از کشف پیش دستانه کلاهبرداری در قالب فروش خودرو و دستگیری یک متهم در شاهرود خبر داد.

سرهنگ محمود گیلانی افزود : کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شاهرود در تداوم اقدامات پیشگیرانه با رصد جراید و فضای مجازی موفق شدند پیش دستانه کلاهبرداری تحت عنوان فروش خودرو به جانبازان را کشف کنند .

وی افزود: در بررسی ها مشخص شد فردی با معرفی خود به عنوان نماینده ایران خودرو و واسطه ثبت نام خودرو پایین‌تر از قیمت بازار برای جانبازان و ایثارگران با استفاده از روش‌های متقلبانه قصد کلاهبرداری را دارد که موضوع بصورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و پس از شناسایی محل اختفاء متهم، بلافاصله طی هماهنگی‌های لازم قضایی فرد مورد نظر در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و به یگان منتقل شد.

سرهنگ گیلانی افزود : در تحقیقات اولیه متهم بعد از شناسایی جانبازان جنگ تحمیلی و به بهانه اینکه شرکت ایران خودرو به جانبازان اتومبیل دنا پلاس را با تخفیف فوق العاده واگذار میکند و خود را به عنوان واسطه‌ای که امورات واگذاری را تسریع می‌کند معرفی کرده و قصد گرفتن وجه را از شهروندان و کلاهبرداری از آنها را داشت.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان گفت: با استعلام های صورت گرفته مشخص شد متهم دارای سوابق کیفری متعدد با جرم کلاهبرداری است به همین منظور پرونده پس از تکمیل تحقیقات به همراه متهم به دادسرا تحویل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.