مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: با تکمیل آورده پروژه‌ها و تامین خدمات روبنایی از ابتدای سال ۱۴۰۴ واحد‌ها با توجه به آورده تسهیلات و تامین خدمات زیربنایی قابلیت تحویل خواهند داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به سرعت مطلوب تکمیل سایت ۵۶۰ هکتاری نهضت ملی مسکن شهید آیت الله رئیسی در پردیسان گفت: در استان بیش از ۱۲ سایت ملی مسکن با ۳۰ هزار واحد مسکونی تعریف شده که از ابتدای سال گذشته عملیات ساخت آن آغاز شده است.

حسین زنجیرانی فراهانی قرارداد‌های این پروژه را ۳۰ ماهه دانست و افزود: برخی خدمات زیربنایی از سوی دستگاه‌های خدمات رسان همچون آب، برق و گاز انجام شده است.

وی گفت: تاکنون متقاضیان با تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان آورده داشته‌اند که با تکمیل آورده پروژه‌ها و تامین خدمات روبنایی از ابتدای سال ۱۴۰۴ واحد‌ها با توجه به آورده تسهیلات و تامین خدمات زیربنایی قابلیت تحویل خواهند داشت.

واگذاری اولین واحد‌های مسکونی سایت ۵۶۰ هکتاری قم از ابتدای سال ۱۴۰۴

رمضانی مهندس اجرایی شرکت راسیات هم از پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه‌های در اختیار این شرکت خبر داد و افزود: از ۳۶۰ واحد در اختیار شرکت راسیات، ۳۲۰ واحد در مرحله اسکلت آماده و رو به اتمام است.

موسوی سرپرست کارگاه نانو بتن هم با بیان اینکه این شرکت متولی ساخت هزار و ۱۴۰ واحد در قالب دو سایت نانو بتن ۱ و ۲ در زمین‌های ۵۶۰ هکتاری است گفت: در نانو بتن یک، ۶۴۰ واحد و در نانو بتن دو، ۵۰۰ واحد ساخته می‌شود که تاکنون در نانو بتن یک، ۱۴ بلوک تمام و در مرحله نازک کاری است.

اصفهانی سرپرست کارگاه شرکت کیمیا بنای پارس هم با اشاره به اتمام ۷۲ سقف از ۸۷ سقف افزود: این شرکت با ۳ تیپ بلوک و هر بلوک ۲۰ واحد در موعد مقرر ۳۰ ماهه واحد‌ها را تحویل متقاضیان خواهد داد.

ذوالفقاری مدیر شرکت ساختمانی اولبریش هم از پیشرفت ۳۰ درصدی واحد‌های در اختیار این شرکت خبر داد و گفت: ۴۷ بلوک در قالب ۹۴۰ واحد در اختیار شرکت ساختمانی اولبریش است که کار ۲۱۰ سقف به پایان رسیده و در پایان زمان مقرر ۳۰ ماهه آماده تحویل می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار