مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم گفت: روز گذشته نیرو‌های بخش عملیات انبار نفت شهید زین‌الدین موفق شدند بیش از سه میلیون لیتر بنزین در سطح استان توزیع کنند.

 محمدرضا حصیری روز دوشنبه درباره تامین و توزیع سوخت در استان قم گفت: ثبت رکورد تامین و توزیع بیش از سه میلیون لیتر بنزین در سطح استان را مدیون زحمات کلیه همکاران در سطح منطقه بویژه نیرو‌های ناحیه مرکزی تأمین و توزیع، انبار نفت شهید زین‌الدین قم و رانندگان نفتکش هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این میزان سوخت نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۸ درصد رشد داشته است که با توجه به عدم افزایش زیر ساخت‌های لازم نسبت به سال گذشته، نشان از تلاش کارکنان خدوم منطقه قم و رانندگان فعال درحوزه حمل و نقل دارد.

وی افزود: رانندگان نفتکش و عوامل جایگاه‌های سوخت نیز از مهمترین ارکان زنجیره توزیع فرآورده‌های نفتی هستند و زحمات رانندگان نفتکش و جایگاهداران استان قم نیز قابل تقدیر است که طی تعطیلات تابستانی، سفر‌های ایام اربعین و همچنین مسافرت‌های روز‌های پایانی تابستان که در آن قرار داریم، در حال خدمت رسانی هستند.

حصیری درباره آمار مقایسه‌ای مصرف بنزین افزود: مصرف بنزین طی روز‌های ۲۰ الی ۲۵ شهریور امسال در مقایسه با همین ایام در سال گذشته هشت درصد افزایش داشته است و توزیع فرآورده‌های نفتی به خوبی در حال انجام است، اما از مردم درخواست داریم تا با مدیریت سفر‌های خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری کنند.

منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار