ارتش رژیم صهیونیستی حمله راکتی گسترده حزب الله به شمال سرزمین‌های اشغالی را تایید کرد.

رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان از همان روز‌های نخست آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ به طور روزانه اقدام به تبادل آتش میان یکدیگر می‌کنند. حملات حزب الله آنچنان مقامات تل‌آویو را به ستوه آورده است که آنها برای جلوگیری از آسیب به شهرک‌نشینان صهیونیست بیش از ۱۰ ماه است که ۶۰ هزار تن از آنها را از نوار مرزی لبنان تخلیه کرده‌اند.

به گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای حمله گسترده راکتی حزب الله لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی را تایید کرد.  

در این بیانیه آمده است: ما راکت‌های شلیک شده از جنوب لبنان به سمت منطقه الجلیل را شناسایی و برخی از آنها را رهگیری و منهدم کردیم. با این حال، برخی از این راکت‌ها به این منطقه اصابت کرده که تلفات انسانی به همراه نداشت.  

این بیانیه مدعی است: جنگنده‌ها ما در ادامه اقدام به بمباران مناطقی در حولا در جنوب لبنان کردند که حزب الله از آنجا راکت‌ها را به منطقه الجلیل شلیک کرده بود.  

بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی پس از آن صادر می‌شود که حزب الله طی بیانیه‌ای از انجام دو حمله به مواضع دشمن صهیونیستی طی امروز خبر داده بود. وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که در حمله هوایی اسرائیل به منطقه حولا در جنوب لبنان یک نفر جان خود را از دست داد و دو تن دیگر زخمی شدند.  

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار