علی آبادی بر ضرورت تسریع در انجام به موقع تعمیرات نیروگاهی، تکمیل ذخایر سوخت و برنامه‌های اولویت دار حوزه انتقال و توزیع نیروی برق برای تامین برق در فصل زمستان تاکید کرد.

عباس علی‌آبادی در نشست امور برق که امروز دوشنبه در شرکت توانیر برگزار شد، با تاکید بر ضرورت همگرایی و هم‌افزایی تمامی شرکت‌های زیر مجموعه وزارت نیرو برای توفیق در پیشبرد اهداف صنعت برق گفت: برنامه‌ریزی برای عبور از زمستان جاری و تابستان آینده و انجام به موقع تعمیرات نیروگاهی و طرح‌های انتقال و توزیع برق در اولویت برنامه‌های وزارت نیرو قرار دارد.

وی با تاکید بر ضرورت نگهداری، بهبود و بهره‌برداری از تاسیسات موجود شامل نیروگاه‌ها، پست‌ها، خطوط انتقال و شبکه توزیع برق، خاطرنشان ساخت: با بهره‌برداری صحیح از تاسیسات موجود که نسبت به توسعه واحد‌های جدید، زمان و هزینه کمتری نیاز دارد می‌توان بخشی از مشکلات صنعت برق را حل کرد.

در ادامه این نشست، مصطفی رجبی مشهدی گزارشی از وضعیت تامین سوخت نیروگاه‌ها، نصب کنتور‌های هوشمند جدید، روش‌های مقابله با استخراج رمزارز‌ها و دیگر چالش‌های موجود کنونی ارائه کرد؛ بنابراین گزارش، در این نشست همچنین آخرین وضعیت شبکه سراسری برق براساس گزارش‌های ارائه شده توسط شرکت توانیر، شرکت تولید برق حرارتی، شرکت مدیریت شبکه برق ایران و ساتبا مورد بررسی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار