رئیس رسانه ملی گفت: تلوبیون علاوه بر امتداد رسانه ملی، بستری برای انتشار محتوای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی فراهم کرده است.

پیمان جبلی، رئیس رسانه ملی در نشست خبری سومین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه امسال در نمایشگاه رصتا از صفحه ساترا در تلوبیون رونمایی شد، که علاوه‌ بر ضریب دادن محتوا‌های فضای مجازی، آثار تولیدکنندگانی که موفق به پخش از پلتفرم نشدند را پخش می‌کند، توضیح داد: تلوبیون امتداد رسانه ملی در فضای مجازی است. مخاطبان می‌توانند به صورت زنده محتوای تلویزیون را در فضای مجازی دنبال کنند. علاوه‌بر خدمات آرشیو در تلوبیون، امکان به اشتراک گذاشتن محتوا‌ها برای پلتفرم‌ها، تولیدکنندگان و تهیه‌کنندگان در فضای مجازی کاری گسترده است. 

رئیس رسانه ملی ادامه داد: تلوبیون علاوه بر امتداد رسانه ملی، بستری برای انتشار محتوای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی فراهم کرده است. محتوا‌هایی که در سایت‌ها، پلتفرم‌ها و فضای مجازی دیده شدند، وقتی در تلوبیون قرار می‌گیرند، از مخاطبان ۳۰ میلیونی برخوردار می‌شوند، که منجر به نفع مالی هم می‌شود. 

خبرنگار: نفیسه خلیلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار