مدیر انجمن سینمای جوان کرمانشاه از آغاز دوره تخصصی فیلمسازی انجمن سینما‌های جوان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۵ آبان ماه نام‌نویسی کنند.

کامران رضایی مدیر انجمن سینمای جوان کرمانشاه اظهار کرد: آزمون دوره هفت ماهه فیلم‌سازی انجمن سینمای جوان ایران ۱۸ آبان ماه سال جاری در ۵۶ دفتر و به صورت همزمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در دوره فیلم‌سازی ۴۰۰ ساعت آموزش تخصصی سینما در سه گام برگزار می‌شود افزود: گام اول کارگاه تجربه اول و آشنایی با سینما و عکاسی است و در گام دوم دروس اصلی سینما شامل از ایده تا فیلمنامه، کارگردانی، فیلمبرداری، تدوین و صدابرداری، کارگاه تدوین، صدا، نشست فیلم و گفتگو تدریس می‌شود.

رضایی با بیان اینکه گام سوم بر پایه نظام کارگاهی شامل سه کارگاه فیلمسازی داستان، مستند و تجربی است افزود: هنرجویان در پایان دوره با ساخت یک فیلم کوتاه می‌توانند مدرک معتبر قابل ترجمه از انجمن سینمای جوان دریافت کنند.

مدیر انجمن سینمای جوان کرمانشاه با اشاره به اینکه در آزمون پیش رو فقط ۲۰ نفر از استان کرمانشاه پذیرفته خواهند شد گفت: کسانی که علاقه‌مند به این حوزه هستند جهت ثبت نام و دریافت راهنمایی با شماره تلفن‌های ۰۹۳۶۰۹۰۷۳۵۷ و ۰۸۳۳۸۲۴۸۴۷۲ تماس بگیرند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.