اخبار حوزه دفاع مقدس خوزستان به ۵ زبان دنیا ترجمه و منتشر می‌شود.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد هفته دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از انتشار اخبار این حوزه با ۵ زبان زنده دنیا خبر داد.

هوشنگ نوبخت اظهارکرد: اخبار هفته دفاع مقدس به زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی طی هفته گذشته ترجمه و در اختیار رسانه‌های مختلف قرار گرفت تا صدای رسای این حوزه ارزشمند در عرصه بین المللی هم شنیده شود.

وی گفت: تعامل بسیار خوبی با همکاران در رسانه‌های مختلف برقرار کرده‌ایم به گونه‌ای که نزدیک به ۵۰ رسانه استانی، منطقه‌ای و ملی اخبار دفاع مقدس را پوشش می‌دهند.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد هفته دفاع مقدس خوزستان خاطر نشان کرد: یکی از برنامه‌های شاخص استان در هفته دفاع مقدس سرکشی سردار مرادحاجتی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به دفاتر خبرگزاری‌ها و دیگر رسانه‌های استان است، ضمن این که در این ایام از ۱۵ رسانه فعال و برتر حوزه دفاع مقدس نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

نوبخت یادآور شد: کار اصلی نشر ارزش‌ها بر عهده اصحاب رسانه است و خوزستان به واسطه دارا بودن بیش از ۴۰۰ رسانه رسمی قطب بزرگ عرصه رسانه کشور است که به لطف خدا اکثر آنها ارتباط بسیار خوبی با مجموعه ما داشته و همراه ما در حوزه نشر محتوای ارزشمند دفاع مقدس و مقاومت هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.