کودکان ایرانی از بیست‌ودومین مسابقه بین‌المللی دوسالانه نقاشی کودکان کاناگاوا کشور ژاپن در سال ۲۰۲۳ بیست جایزه دریافت کردند.

بیست‌ودومین دوره مسابقه بین‌المللی دوسالانه نقاشی کودکان کاناگاوا کشور ژاپن در سال ۲۰۲۳ با موضوع «آزاد» برگزار و بیش از ۱۱هزار اثر از ۶۰ کشور جهان به این رویداد هنری رسید.

بر اساس این خبر کانون با ارسال ۳۴۶ اثر در این مسابقه شرکت کرد و۲۰ عضو مراکز فرهنکی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سراسر کشور موفق به کسب جایزه از این دوره از مسابقات شدند.

بر همین اساس باران احترامی ۸ ساله از بهبهان خوزستان، پرهام گودرزی ۱۴ ساله از مجتمع شماره ۱ کانون کرمانشاه و مریم رحیمی ۱۲ ساله از مرکز شماره ۲ کانون اردبیل موفق به دریافت جایزه ویژه این مسابقه بین‌المللی شدند.

هم‌چنین زهرا معتمدی ۱۵ ساله از مرکز شماره ۳ کانون شیراز، سحر مزرعه‌فرد ۱۵ ساله از مرکز کانون باشت کهکیلویه‌وبویراحمد، محمدحسن هاشمی‌نژاد و یگانه اشرف‌گنجوی هردو ۱۱ ساله از کرمان، آنیتا درستی ۷ ساله و نسا ابوبکری ۱۱ ساله از آذربایجان غربی، النا فاطمی ۶ ساله از مرکز ۴۴ کانون تهران و مهرسا زندی ۵ ساله از مرکز ۵ سنندج کردستان جایزه کاناگاوا این رویداد را از آن خود کردند.

در همین حال صدرا تندیس ۷ساله از کانون دزفول خوزستان، ستایش عبدی ۱۰ ساله، امیررضا جمشیدی ۱۲ ساله و رها مرادی ۱۱ ساله هرسه از اعضای مراکز کانون کرمانشاه، ستایش میراحمدی ۹ ساله از چهارمحال‌وبختیاری، مهنا شکری ۶ ساله، محمدمهدی عالی ۱۱ ساله، هستی صحرایی ۱۲ ساله و کیمیا ابراهیمی ۱۳ ساله هر چهار نفر از اردبیل نیز جایزه کاناگاوا بیست‌ودومین مسابقه بین‌المللی دوسالانه نقاشی کودکان ژاپن را دریافت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار