مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۱۹ کوره زغال گیری و ۳۸۰ کیلوگرم زغال در استان خبر داد.

سعید جاویدبخت گفت: در ادامه طرح تشدید پیشگیری و برخورد با متعرضان به منابع طبیعی و جلوگیری از قاچاق چوب و زغال، در ۷۲ ساعت گذشته، ۱۹ کوره زغال گیری فلزی (بشکه ای) امحاء و حدود ۳۸۰ کیلوگرم زغال کشف و توقیف و برای متخلفین تشکیل پرونده انجام شد.
 
وی اضافه کرد: به متخلفین هشدار می‌دهیم از کوچکترین تعرض به منابع طبیعی چشم پوشی نخواهیم کرد و در حراست از انفال با هیچ کسی تعارف نداریم.
 
همچنین سرهنگ ابراهیم جانی نسب، فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در راستای طرح تشدید پیشگیری و با برخورد با متخلفین منابع طبیعی، با برنامه ریزی صورت گرفته، به صورت منظم، مستمر و شبانه روزی در همه شهرستان‌ها حفاطت از انفال را دنبال می‌کنیم.
 
وی افزود: در ۷۲ ساعت گذشته ۴ دستگاه خودرو شامل دو دستگاه وانت نیسان، یک دستگاه پژو پارس و یک دستگاه پراید حامل زغال قاچاق را توقیف کردیم که مجموعا حدود ۳۸۰ کیلوگرم زغال قاچاق را حمل می‌کردند.
 
جانی نسب ادامه داد: در این بازه زمانی تعداد ۱۹ کوره زغال گیری فلزی (بشکه ای) امحاء و تعداد ۳ دستگاه اره برقی نیز کشف و ضبط شد و برای متخلفین تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی شکل گرفت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.